Lyssnade på väg till jobbet och flyttades till Miami vice åkandes bil på natten i en tunnel, på väg, huvudet fullt av tankar.
Gillar det.
Vad kul, tack MaxB! Gillar din tunnelassociation, var nog något åt det hållet jag hade tänkt mig.
Tusan vad det svängde helt omöjligt att sitta still. Det händer lite för lite på slutet dock - putsa mera. Några grejer var väl på gränsen till rött också tror jag men det kanske var avsiktligt?
Snyggt detta
Tackar Eko! Kul att du både gillade och tyckte att det svängde!
Slutet håller jag helt med om, skulle ha legat en pad där men den försvann i den allmänna syntröran.
Svänger bra. Jag hade höjt volymen på "mattan" som nu bara kan anas i bakgrunden en aning... men det är ju bara jag
Gillar alltså bra. Jag tycker inte alls det händer för lite på slutet, utom att det kom för fort. Slutet alltså. Såna här låtar skall ju helst vara lååånga så man kommer in i den ordentligt. Syntljudet i början förde mig tillbaka till ett tidigt 80-tal och Edgar Froese.
Space
Haha, tack Space! Mattan ska nog antingen höjas eller bytas ut mot en "rikare" variant.
Bra sväng och sköna ljud! Håller med Spacetrucker om att bakgrundsackordet/"mattan" kunde höjas lite.
En så´n här låt ska väl hålla på längre - minst 10 minuter....?
Tack asti! Jo, den är lite för kort men den verkar hålla med några fler tillagda "hyss" så det är inte omöjligt att den kommer att blir något åt det hållet.