Kontrollrummet

MEDIASPELAREN i Mediacentret

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Är det bara jag eller har nån annan upllevt en viss knyckighet och ostabilitet med våran mediaspelare i mediacentret. När man startar en låt så hugger det och hoppar i början, spelar nog rätt mot slutet, Väldigt irriterande  :wacko:
« Senast ändrad: 14.05.2007, 22:30:41 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

Det finns ingen mediaspelare i mediacentret. Det mediacentret gör är att säga åt browern "hej på dig, här har du ett sånt här objekt, du kan göra vad du vill med det". Hos en del av hos realiseras det pådet sättet att browsern laddar QuickTime-pluggen och spelar upp en låt. Men det beror helt på vad för plugins man har installerade, vilket operativsystem, vilken browser etc. etc.

Vad jag vill säga är alltså att det inte har nåt med KR att göra, utan problemen måste sökas (och hittas) hos envar.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Det finns ingen mediaspelare i mediacentret. Det mediacentret gör är att säga åt browern "hej på dig, här har du ett sånt här objekt, du kan göra vad du vill med det". Hos en del av hos realiseras det pådet sättet att browsern laddar QuickTime-pluggen och spelar upp en låt. Men det beror helt på vad för plugins man har installerade, vilket operativsystem, vilken browser etc. etc.

Vad jag vill säga är alltså att det inte har nåt med KR att göra, utan problemen måste sökas (och hittas) hos envar.

TAck!
Saken klar och uppfattad.
« Senast ändrad: 14.05.2007, 22:29:48 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............