Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Cheese and red wine
scorpions91:
Jag tyckte att denna var grymt bra!!! Jag älskar Parisienne Walkways också så att det var kul att få höra det på dragspel.
MaxB:
--- Citat från: scorpions91 skrivet 27.04.2010, 20:36:09 ---Jag tyckte att denna var grymt bra!!! Jag älskar Parisienne Walkways också så att det var kul att få höra det på dragspel.
--- Slut citat ---
Den där bristen avseende sången känns det som jag får acceptera. Då jag blir stor ska jag bli en hejans sångare, värre än Joe Cocker! :P
Tack för tyck!
clavinova:
Lyssnat på den nya versionen, sitter betydlig bättre tycker jag. Härlig visa. Ser spårvagnar och höstlöv.
asti:
Ja, nu är det bättre! Sången är lagom nära! Talpartiet tycker jag dock kan höjas lite. Det är lite problem med att höra allt du säger där.
Generellt tycker jag också ljudbilden är lite mindre dov nu. Jätteskönt dragspel och fint gitarrsolo!
/Asti
egghuvud:
Ha ha Det är konstigt att man går igång lite på det där, men det där lite musettaktiga dragspelet väcker något slags vemod hos mig. Melodin är mer än lovligt lik parissiene walkways, men vad gör det? Vet inte om gitarrsolot tillförde något, det var fräckt spelat och snyggt ljud men jag skulle nästan gillat mer att dragspelet fortsatte att brodera ut sig. I övrigt bra ljud, väntade mig kanske lite mer cheesy reverb på sången a la 60tal´s Aznavour, men det funkar iofs så här också. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida