Forum > Demolåtar
Asti - Dead old tree
spacetrucker:
Ojojoj... jag har varit en aning "oaktiv" ett tag och har missat denna. Här är allting rätt... denhär skall låta just såhär känns det som. Lite Pink Floyd som redan konstaterats. Håller med Uriah, snygga gitarrer.
Me like :D
Space
asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 25.04.2010, 21:08:27 ---Ojojoj... jag har varit en aning "oaktiv" ett tag och har missat denna. Här är allting rätt... denhär skall låta just såhär känns det som. Lite Pink Floyd som redan konstaterats. Håller med Uriah, snygga gitarrer.
Me like :D
Space
--- Slut citat ---
Ja, Pink Floyd är ju gamla favoriter, som man antagligen omedvetet(?) försöker härma, precis som Beatles! :)
Roligt att jag tydligen lyckats få till gitarrerna och att du tycker det känns rätt även i övrigt!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
kruSHka69:
Visserligen andra låten jag hör med dig...
Men precis som med den förra låten så är det rösten jag fastnar för.
Du gör bra skit!
asti:
--- Citat från: kruSHka69 skrivet 26.04.2010, 15:48:01 ---Visserligen andra låten jag hör med dig...
Men precis som med den förra låten så är det rösten jag fastnar för.
Du gör bra skit!
--- Slut citat ---
Jasså du har hört den andra! :)
Intressant att du fastnar för rösten, tycker själv jag har för svag röst och klarar tyvärr inte att sjunga rocklåtar. :wacko: :)
Kul att du gillar min musik!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
kruSHka69:
--- Citat från: asti skrivet 26.04.2010, 18:53:41 ---
Intressant att du fastnar för rösten, tycker själv jag har för svag röst och klarar tyvärr inte att sjunga rocklåtar. :wacko: :)
--- Slut citat ---
Men det är väl snarare det som är din styrka. Din röst passar perfekt ihop med musiken du gör.
Sen är det alltid så... det man inte har vill man ha.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida