Forum > Demolåtar
Asti - Dead old tree
Clemens:
--- Citat från: asti skrivet 23.04.2010, 09:05:38 ---Antar att Eko menade Scorpions videon! :)
--- Slut citat ---
Ja...var bara på lite skämthumör :D /C
asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 23.04.2010, 09:18:39 ---
--- Citat från: asti skrivet 23.04.2010, 09:05:38 ---Antar att Eko menade Scorpions videon! :)
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jo, det kan väl hända att man själv föröker skämta till det någon gång ibland! :rolleyes:
Tokai:
Jag brukar inte sällan säga att det här det bästa du gjort. Men jag har fel. DET HÄR ÄR DET BÄSTA DU GJORT!
Finns inga frågetecken alls. Perfekt rakt igenom. Du har också fått i ordning trummorna, kanske för att det färdiginspelat material, väl?
Jag beundrar också soundet i din akke.
Låter som nån Lennonlåt, shit vill inte jämföra, men versen låter lite likt mellanspelet i Happiness is a warm gun.
2.40 väntar jag nästan på mellotronen
Suveränt!
Eddi:
--- Citat från: asti skrivet 23.04.2010, 22:31:28 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 23.04.2010, 09:18:39 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jo, det kan väl hända att man själv föröker skämta till det någon gång ibland! :rolleyes:
--- Slut citat ---
:lol:
asti:
--- Citat från: Tokai skrivet 24.04.2010, 15:57:49 ---Jag brukar inte sällan säga att det här det bästa du gjort. Men jag har fel. DET HÄR ÄR DET BÄSTA DU GJORT!
Finns inga frågetecken alls. Perfekt rakt igenom. Du har också fått i ordning trummorna, kanske för att det färdiginspelat material, väl?
Jag beundrar också soundet i din akke.
Låter som nån Lennonlåt, shit vill inte jämföra, men versen låter lite likt mellanspelet i Happiness is a warm gun.
2.40 väntar jag nästan på mellotronen
Suveränt!
--- Slut citat ---
Oj, vad kul! Ja, det är väldigt lite editerat i trumloopen.
Lennonlåt? Det är ju väldigt smickrande om man kan hitta den minsta gnutta spår av något så´nt! :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida