Forum > Demolåtar

Asti - Dead old tree

<< < (5/10) > >>

asti:

--- Citat från: Eko skrivet 19.04.2010, 23:29:49 ---Lyssnat på denna nu några gånger sticket efter tree och refere sitter som gjuten i hjärnbarken - riktigt bra - ja det övriga också men just den hooken har jag fastnat för och har blivit i stort sätt beroende av.
Som Mahan brukar säga för fasen tona inte ut den här låten men hur du ska få till ett slut vete sjutton men det känns nästan som att nu är smakprovet slut.......
Skön låt bra lirat och sjunget och mixat och trixat och ........ :D

--- Slut citat ---
Ja, det var den "gitarrslingan" jag byggde låten runt. Satt och plinkade på min nylongitarr och fastnade för dessa toner på Dmoll-ackordet
och märkte att dom satte sig i huve´t. Var bara rädd att det skulle bli för enformigt att köra om den så här många gånger.
Kul att du gillar och tack för kommentar!
/Asti

Clemens:
Galet bra!  :wub: Man får inte göra en remix? :unsure:

asti:

--- Citat från: Clemens skrivet 20.04.2010, 09:25:30 ---Galet bra!  :wub: Man får inte göra en remix? :unsure:

--- Slut citat ---
Det vore kul!

Clemens:

--- Citat från: asti skrivet 20.04.2010, 10:00:20 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 20.04.2010, 09:25:30 ---Galet bra!  :wub: Man får inte göra en remix? :unsure:

--- Slut citat ---
Det vore kul!

--- Slut citat ---

Skoj!..skickar Pm! /C  :)

freddy:
Håller med Åsa, lite send me an angel om "riffet" :) men ingen kopia.

Snyggt ljud på guran, vad använder du?

Sången däremot, tycker ofta din sång låter lite instängd, hur ser signalkedjan ut? Nu lyssna jag i datorhögtalare, men skulle vilja ha lite mer "topp", känns lite dovt överlag.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion