Oj så många svar.. Tack...Förlåt att jag inte kollat av denna tråden tidigare, men jag är sjuuuuuk så ända in i bänken...
Men det var verkligen uppiggande att få se så många och snälla kommentarer när man äntligen orkar sätta sig vid datorn en stund..
Tack som tusan till Er alla...

Då så ska jag försöka sammanfatta ett svar här...
Fan Grabben!! Vi hinner inte med i ditt tempo helt enkelt.. 
Haha.. Men Ni har ju fått vila jättelänge nu.. Jag har ju inte lyckats prestera nånting på evigheter...

Bra ös i refrängen! Sången ska ju upp mer, men det har väl med halsflussen att göra!?
Den "plockande elgitarren" i förgrunden tycker jag du kunde variera lite t.ex
så att i stället för A-E-A-E du spelar A-E-A-F# eller kanske A-E-C#-E...? Kanske den är lite för snygg/snäll också....?
Ett break skadar väl kanske inte att slänga in för variationens skull.
Du får kurera halsen först bara så du inte överanstränger den! 
Tack Asti.. Sången ska upp som sagt. Det kommer så småningom.. Gitarrslingan ska varieras mer.. Det insåg jag själv strax efter jag lagt ut denna version.. Du har säkert rätt i det där med A-E-A-F... etc. men jag är inte helt säker då jag inte kan de där bokstavskombinationerna.. Men en annan variant är på gång i alla fall..

Bravo!!
Bland det bästa jag hört från dig.. Den här ska du köra på... 
Oj så stora ord.. Tack Uriah.. Va kul, för jag gillar den här väldigt mycket också... Tack!!
Skön låt, denna blir nog bra när den är klar.
Just nu så tycker jag att introt inte fyller nån funktion med den där längden. På med sången direkt i det partiet.
Eller ska du plocka/sola lite med en gitarr där sedan!?
Tack aROCKER...
Det nuvarande introt kommer att vara kvar, men dock endast en kort snutt av det.. Den nuvarande längden kom till då jag inte visste hur låten skulle komma att bli... Men som sagt - de första sekunderna av introt (reffen) kommer att stanna kvar som det ser ut just nu...
Jo men det här var bra. Jag saknar en gura med attityd i de lägre frekvenserna i bakgrunden på några ställen inte ackord alltså. Sången ska upp men jag tycker du har fått till det snyggt med stämmorna. Introt kanske lite väl dubbelt men tja funkar det med. Keep it up 
..
Tack EKO - long time no see

Som sagt - introt kommer att fixas till.. Det där med en attityd-gura kan vara en god idé.. Ska grubbla vidare när jag blir lite friskare... Tack kompis!!
Detta diggade jag, lite skum start men sen vevar det på, gillar kontrasten i lugnare komp (snyggt med guraspelet o trumpkompet) och ösigare bit.
Halsfluss? Hörs inte 
Bara arra klart, brygga, sen hade jag kanske lagt nån del, refräng?, med kanske bara basen, trummorna och sång? Typ delen med tänkt allsång innan slutdubbelrefrängen inkluderande melodifestivalhöjning? 
Tack som faan Flabb.. Bra tips där med den "dämpade" refrängen innan det brakar lös igen.. Det ska jag testa.. Kanon!!!
Ja, men detta kan nog funka bra!
Vet inte vilken "I Wish"-version jag gillar mest, måste lyssna lite på den andra med.
Keep it up!
Tack Freddy.. Va skoj att Du gillar... Den andra "I Wish" är den jag skrotat.. Tror att det ligger en kort snutt av den här på Halvfärdiga Demon någonstans...
Så snart jag blir frisk ska jag ta tag i denna lite seriöst för jag gillar den här bara mer & mer...