Forum > Demolåtar
Hogge - "I WISH"
hogge:
BORTTAGET...
egghuvud:
Jodå det låter lovande. Skulle nog fundera kring arrangemanget. Vet inte vad den där U2synten tillför och trummorna behöver jobbas mer med. Men melodierna och sången låter som en bra grund att arbeta vidare med. :)
hogge:
--- Citat från: egghuvud skrivet 22.04.2010, 18:59:00 ---Jodå det låter lovande. Skulle nog fundera kring arrangemanget. Vet inte vad den där U2synten tillför och trummorna behöver jobbas mer med. Men melodierna och sången låter som en bra grund att arbeta vidare med. :)
--- Slut citat ---
Tack Egghuvud.. Kul att Du gillar...
Vad gäller den U2-synten så är ju det otroligt avancerade stråkar :rolleyes:
Tanken var väl enbart att lägga nån form av "matta" på det hela för att fylla ut, s.a.s.
Trummorna har jag som vanligt (liksom mycket annat) svårt att få till.. Får ta & läsa på lite där... Har ju blivit bortskämd med att Freddy plockar bort mina trummor och lägger nya superba sådana.. Men inom kort så är vi färdiga med vårat gemensamma projekt och då får jag kanske klara mig helt själv, så det är väl dags att försöka utbilda sig lite...
Tack igen för synpunkter!!
Dividend:
DEt låter helt okej, som det brukar :)
Jag hör den superavancerade stråken och tycker också den kanske skulle ändras till nåt, för den är ganska irriterande.
Tror inte att byta ljud på den funkar, den är helt enkelt uselt. Och när den har nåt slags meningslöst "solo" så vill jag stänga av men går och tittar på spegeln istället :lol:
Gitarrsolo istället, tack :)
Allvarligt, låten gräver ju inte djupt i mitt känsloliv och ruskar om, MEN jag gillar ju din stil, och det låter av nån anledning bättre mixat eller inspelat än slaskar jag har hört av dig förr gjort, tror jag :unsure:
equality:
Drag och raspig vokal som bär ditt signum. Snygga harmisar och mycket känsla i allt du gör. Haltar till nånstans men överlag nåt som skall slutföras absolut!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida