Forum > Demolåtar

Hogge - "I WISH"

<< < (4/4)

hogge:

--- Citat från: Dividend skrivet 23.04.2010, 18:49:20 ---DEt låter helt okej, som det brukar :)

Jag hör den superavancerade stråken och tycker också den kanske skulle ändras till nåt, för den är ganska irriterande.
Tror inte att byta ljud på den funkar, den är helt enkelt uselt. Och när den har nåt slags meningslöst "solo" så vill jag stänga av men går och tittar på spegeln istället :lol:
Gitarrsolo istället, tack :)

Allvarligt, låten gräver ju inte djupt i mitt känsloliv och ruskar om, MEN jag gillar ju din stil, och det låter av nån anledning bättre mixat eller inspelat än slaskar jag har hört av dig förr gjort, tror jag :unsure:

--- Slut citat ---

Tack Divident för bra synpunkter.. Jag får kanske se över stråkarna trots allt då..  :wacko:  :P
Gitarrsolo kommer inom kort.. Som vanligt låter jag Freddy sköta det där..
Och tack för att Du gillar min stil Div. Det uppskattad!!

hogge:

--- Citat från: equality skrivet 26.04.2010, 22:41:36 ---Drag och raspig vokal som bär ditt signum. Snygga harmisar och mycket känsla i allt du gör. Haltar till nånstans men överlag nåt som skall slutföras absolut!

--- Slut citat ---

Tack Equality.. Inspirerande!! Vissa tycker inte om den här, men det är mest för att dom har dålig smak (läs Freddy  :rolleyes:), men själv gillar jag den ganska rejält, så den här kommer jag att försöka få ordning på så småningom..
Tack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion