Forum > Demolåtar

Gurano & Eko - Falskblues

<< < (2/8) > >>

Gurano:

--- Citat från: equality skrivet 14.04.2010, 00:19:15 ---Fräckt och svängigt, väl värt att fortsätta med.

--- Slut citat ---
Hej och tack Equality
Jag fortsätter på denna. Ska vid tillfälle komplettera med en orgel och lite trummor
men jag har ingen som vill sjunga - kanske du vill ;)

Ha´t
Gurano

martinm:
Gillar verkligen riffet med den gnälliga sologitarren. Tycker egentligen inte att du behöver göra mer. Jag gillar när det är lite skitigt o halvt ofärdigt. Det är en del av känslan.
 :P

Gurano:

--- Citat från: martinm skrivet 14.04.2010, 18:49:42 ---Gillar verkligen riffet med den gnälliga sologitarren. Tycker egentligen inte att du behöver göra mer. Jag gillar när det är lite skitigt o halvt ofärdigt. Det är en del av känslan.
 :P

--- Slut citat ---
Hejsan och tack för lyssningen - kul att du oxå gillar skitigheten :D

Innan jag läste ditt inlägg så hade jag hunnit att lägga på både orgel och ett slags trummor - så här blev det!
Sång saknas fortfarande, för den som känner sig hågad ;)

Ha det gott
Gurano

MaxB:
Roligt och piggt spelat. Sen kommer det sköna lugna partiet. Det låter levande (oops halkade visst lite på basen här, nästan två minuter in)
Låter i mina lurar som om gitarrljud gör långsam vandring från vänster till höger till vänster. Det låter inte så bra tycker jag.

hogge:
Jäklar så kreativ Du är.. Önskar jag också kunde vara det... Jag är ju som bekant ingen bluesälskare, men det har var ändå lite läckert kan jag tycka.. Skönt tempo inledningsvis..  Dock tyckte jag det lugna partiet blev lite rörigt med, det i övrigt, strålande gitarrsoundet..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion