Shit va grymt! Speciellt effektfullt är ju innehållet i snacket på slutet. Genomläskigt 
har inga direkta synpunkter, mer än att den kändes lite kort. Skulle kunna tänka mig en smäll och lite tystnat, också bygger du på "ahh-ahh-"sången du har på slutet där, fast med typ 80 personer i kören. Mörkt, metal.
EVUL!
Tack Emu! Bra idé, kanske provar det! Den är rätt kort ja, men det var lite på flit med
Rock!!
Lyssnade i laptop så jag saknade inte basen alls 
Partiet med
(These are the martyrs
They are life
They are hope)
innan refrängerna kändes väldigt rörigt.
Annars brabra.
Tack, ja det är väl lite rörigt där innan, ska se om jag kan få fram tydligheten där lite mer!
tacktack
Gillar egentligen inte sånthär. Varför growla när "riktig" sång låter så mycket bättre
. Dessutom gillar jag inte det "degiga" soundet på bastkaggen, MEN.... refrängen är skitbra och slutet likaså (förutom soundet på bastrumman). Inte illa med tanke på att jag inte gillar sånt här.... egentligen 
Space
Hehe tack space, man kan inte gilla allt här i världen

Kul iaf att refrängen funkar för dig.
Har lyssnat på en del pop-death på sistone (In flames), har lite svårt för deathmetal där man inte hyllar satan 
(skämtar)
Texten är helrätt, och growlet är sånt som jag tycker är "estetiskt tilltalande", liksom nåt mellanting mellan höga skrik (in flames senare sångare (?)) och growl-growl (tänk tidiga morbid angel (vincent?))
Det här funkar, schysst statiskt mangel som gräver sig in liksom..
Vettefasen, bastrumman kan ni sänka lite, den tar liksom allt fokus från snacket där..
Tack divi, haha ja vi hänger inte med Anton Lavey direkt
Bastrumman ska ner, hör det nu jag med.
Tack!