Forum > Färdiga produktioner
Gurano - StompGump
Gurano:
Sättning:
Trummor
Elguror
Synthar x2
Piccoloflöjt
Gokväll!
Här kommer lite snabbt fredags-pill på synthen. Något att jobba vidare med?
Förslag på vad som ska läggas till/dras bort?
Den som vill är välkommen att lämna bidrag - joina med något bra :)
Ha det gott
Gurano
Gurano:
Nähäpp
Ännu ingen som tycker nåt - låten kanske inte håller måttet :unsure:
Innan den läggs i sopkorgen så har jag i alla fall uppdaterat den lite med nya instrument (2a halvan).
Ha det
Gurano
MaxB:
Du är allt go som bjuder in till colab! :wub: Hoppas nån vill haka på. Annars får du tro på idéerna själv och färdigställa med enbart dina bidrag.
Jag håller för tillfället på att mixa en låt som troligen presenteras om nån vecka. Det är ett colab med Cykeln och Eko och gruppen RRR. Skitkul att inspireras av andra! Och det tar tid, att alla ska hinna ge av sina bidrag till helheten. Men det är det värt!
Gurano:
NU MED lite ELGITARR
--- Citat från: MaxB skrivet 10.04.2010, 19:06:01 ---Du är allt go som bjuder in till colab! :wub: Hoppas nån vill haka på. Annars får du tro på idéerna själv och färdigställa med enbart dina bidrag.
Jag håller för tillfället på att mixa en låt som troligen presenteras om nån vecka. Det är ett colab med Cykeln och Eko och gruppen RRR. Skitkul att inspireras av andra! Och det tar tid, att alla ska hinna ge av sina bidrag till helheten. Men det är det värt!
--- Slut citat ---
Vi får väl ta och göra ett samarbete någon gång, när du har tid ;)
Jo det verkar bli så att jag jobbar själv på denna idé - och nu har den oxå fått lite elgitarr.
Låten börjar lite för direkt på så att säga - ett slags intro ska till. Mer gura blir det nog oxå (å andra instrument kanske?)
Sakta men säkert växer låten MEN tyck gärna till om min idé - man går gärna bort sig i sina egna vindlingar :)
Ha det gott
Gurano
equality:
Spännande med skönt halvmysko harmisar. Mike Oldfield skulle va avis. Gillar hur du hushållar med rytmssektionen där har man mycket att lära. Fint!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida