Forum > Färdiga produktioner
Gurano - StompGump
Gurano:
Hej och tack för den fina kritiken Equaliy (rodnar lite ;) ) Det är nog så att M Oldfield lirar i en skittung division som jag aldrig kan spela i :D
Har återigen lagt på ytterligare en stämgura + lite nya guragrejor - lätt att lägga på hur mycket som helst på detta stycke märker jag (får nog hejda mig lite, hehe).
Ha det gott
Gurano
clavinova:
Vilken spännande låt! Mycket Oldfield absolut. Men du har även ägnat dig åt lite tonal recycling då gitarren spelar nästan samma toner som på låten jag pillade lite grann med, Miminalismus/Maximus. Det är bra toner dock och återanvändning är alltid bra. Känns fortfarande utvecklingsbar med lite nya instrument och tonala infall a la Tubular Bells.
Gurano:
--- Citat från: clavinova skrivet 12.04.2010, 14:08:53 ---Vilken spännande låt! Mycket Oldfield absolut. Men du har även ägnat dig åt lite tonal recycling då gitarren spelar nästan samma toner som på låten jag pillade lite grann med, Miminalismus/Maximus. Det är bra toner dock och återanvändning är alltid bra. Känns fortfarande utvecklingsbar med lite nya instrument och tonala infall a la Tubular Bells.
--- Slut citat ---
Recycling! hehe möjligen lite - jo allt som är bra ska återanvändas/stötas/blötas och nötas ;)
Du har rätt i att den kan utvecklas - och det kommer den nog att göra tror jag
Kul att du gillar och tack för lyssning
Gurano
Gurano:
Hej
Det här blir den absolut sista ;) på ett tag som flyttas till färdiga. Den flyttas för att hamna i min spellista, så ni behöver inte kommentera (om ni inte vill då asså)
Ha det gott
Gurano
Dividend:
Avbocka rutan som frågar om man skall lämna kvar ett meddelande om att den är flyttad... Det blir extra "flytt"-trådar annars i listan...
Skall lyssna nu
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida