Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Marruschkka - Brainstorm

<< < (2/7) > >>

Wernborg:
Låter mysigt. Kommer bli ännu mysigare med kvinnlig sopransång till.
 :)

Gurano:

--- Citat från: asti skrivet 29.03.2010, 19:49:30 ---Skön musik i snyggt arrangemang! Härligt med lite klassisk gitarr ibland också!
Tror det här kan bli riktigt bra med sång till! Jag får en känsla av irländsk folkmusik
eller en röst liknande sångerskan i Fairport Convention. Tror jag kunde funka.

--- Slut citat ---
Tack för kommentarerna, kul att du gillar. Jag tror oxå att det kommer att passa bra med sång -
det finns en som ska göra ett försök, å det går nog bra :)

--- Citat från: Wernborg skrivet 30.03.2010, 00:50:51 ---Låter mysigt. Kommer bli ännu mysigare med kvinnlig sopransång till.
 :)

--- Slut citat ---
Tackar :)
Sång kommer att sitta som ett smäck

Ha det gott å åter tack för komment
Gurano

Gurano:
Hej igen
Nu har jag lagt till en extra liten melodi-slinga, avreverbat den lite samt fått Marre att sjunga lite :).
Tycker själv att den börjar bli bra - vad tycker ni - vad kan jag göra annorlunda osv?

Ha det gott
Gurano

bjurte:
Hej på er kompisar!! ;)
Har inte varit så aktiv på andras Demos på ett tag,har slitigt med 'Hogges' låt ett par veckor nu,men nu är jag klar.. B)
Då börjar vi här..Först måste jag säga att jag sitter på jobbet och lyssnar genom ett par Sony-walkman lurar
från 80:io talet :lol: (Så ljudkvaliten uttalar jag mig inte om ;))
Men låten tilltalar mig som tusan,sköna harmisar och bra sång/melodi/akkespel..
Får lite 60 tals känslor al'a Fairport Convention och Jethro Tull här..Och sånt går ju en gammal bakåtsträvare som jag igång på. B)
Skitbra!!

Gurano:

--- Citat från: uriah skrivet 07.04.2010, 21:35:12 ---Hej på er kompisar!! ;)
Har inte varit så aktiv på andras Demos på ett tag,har slitigt med 'Hogges' låt ett par veckor nu,men nu är jag klar.. B)
Då börjar vi här..Först måste jag säga att jag sitter på jobbet och lyssnar genom ett par Sony-walkman lurar
från 80:io talet :lol: (Så ljudkvaliten uttalar jag mig inte om ;))
Men låten tilltalar mig som tusan,sköna harmisar och bra sång/melodi/akkespel..
Får lite 60 tals känslor al'a Fairport Convention och Jethro Tull här..Och sånt går ju en gammal bakåtsträvare som jag igång på. B)
Skitbra!!

--- Slut citat ---
Ja det var ett tag sedan Uriah :)
Kul att du tycker om och väldigt kul att du får Jethrovibbar (jag lyssnade på dem väldigt mycket förr i tiden :) )

Tackar och bockar
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion