Dags för poll, för att inte dra ut på tiden så har jag satt omröstningstiden till
2 dagar!
Rösta fram vilket tema vi skall ha i festival nummer, ni kan rösta på 3 bidrag, eller bara 1 om ni så vill.
Blir det samma antal röster på ett eller flera bidrag så väljer jag helt diktatoriskt och enkelt det jag gillar bäst

Jag valde fram dessa alternativen från spåntråden, de som verkade krångliga eller som jag varit med på här eller 'angränsande forum' gick bort.
Grunge - Gör en låt som låter som "seattlesoundet", Soundgarden, Alice in chains, Nirvana, Pearl Jam osv (
http://sv.wikipedia.org/wiki/Grunge)
Bästa rocklåt a 1965-1970 - skapa en låt som låter som från the Who eller annat rockigt band i slutet av 60-talet
Melodifestivalen 2011 - låt oss fira nästa års vinnare långt i förväg?
Aggressionsterapi - gör en låt som passar att lyssna på då man vill få utlopp för sina agressioner, 'anger management'-musik med andra ord. Även låtar som gjorts i terapisyfte kan vi godkänna, om det hörs.
Roligast - vem gör låten som är roligast, som får oss att le, skratt, fnittra eller gapflabba
Loopen Bygg en låt runt en förutbestämd loop. Loopen ska vara det centrala i låten/hook'en och inte gömmas nånstans och alla ska använda samma loop. Jag gör en loop själv med min gura, bara så ni vet ungefär vad det blir..
Edit: Jag tänker mig en 'loop' som något mer än en trumtakt liksom, det blir som en kort snutt, riff, i mono eller stereo, tänk dig första tonerna i stones satisfaction eller riffet till Back in black eller Cult's Lil' Devil. (fast mer amatörmässigt) Sorry jag inte var mer tydlig, men har nog inte tänkt riktigt färdigt där

Rösta på!