Oj, så många fina kommentarer på denna mix

Oj, vad glad jag blir att den går fram!
ny version: http://www.box.net/shared/6m4jlmpqdv
har försökt flytta fram Maria lite och bak det andra lite, ändrat lite volymer men inte normaliserat ännu.
Imponerande att höra att virveltrumman var lite högre på vissa ställen, och ja det var den ju
.
Har bytt flöjt och flyttat upp en oktav.
Någon som hör någon skillnad?
Stor skillnad tycker jag. Behaglig låt och bra instrumenterat och spelat. Det var länge sedan jag hörde Maria så här bra låten passar perfekt till hennes stämma som numer går fram ypperligt.
Bra jobbat bägge.
Eko, den var mycket skön att göra, perfekt tonart, sånt är viktigt

Fyfabian vad skönt!
Har inte hört den här tidigare men vilken kanonröst du har Marre!!!
Närheten i rösten och alla instrument imponerar på mig.
Och dynamiken kan inte vara bättre. Jag gillar det här.
Tjong in i mp3-spelaren!
Tjong på dej själv, du är snäll du...men allvarligt: jag blir jätteglad, den här låten gick rakt in i hjärtat bara, Stajo har gjort ett så fint jobb med att skapa denna ballad. Så det är ju själva förutsättningen för en bra sång. Tack för det

Låten är ju bara så bra
och sången - vilken känsla! 
Den varierar dock i volym (förvinner i bakgrunden) på några ställen som jag inte tror är meningen
Kanske också att det är lite för mycket reverb på den - skiljer sig rätt mycket från instrumenten
Riktigt godis!
Nämenoj...tack du...för känslan..den finns där..joo..det här med nivåerna..kollas på nu i veckan.

Har lyssnat och stordiggat! Marre sjunger kanonbra här på denna kanonlåt. Försätts i en väldigt trevlig stämning och därmed kommenterar jag inte heller mixen, för den är alldeles tillräckligt bra för min del.
Gud va ni är gulliga...allihop..men du Clavi..det här är en genre jag sjungit i en del, så tack, men inte desto mindre kul att den går fram.Blir faktiskt rörd här.

Bra, bra bra sjunget 
Tackar för ditt bra bra!
This is just lovely, and really shows off Marre's voice so nicely! I'm listening to the new mix and I think it's balanced well between the instrumentation and vocals. I like how the chorus changes between mono and stereo vocals (is that what I'm hearing?) And the break fits well and set up for the next. Good job, you two!
Julianna
Julianna, you make so me happy that you also like this ballad, truly it was a pleasure to sing to this back-ground (you know all about that!)..,thanx again, mrs Nightingale

Hope to hear more from you soon.
Det blev mycket bättre nu! Snyggt jobbat!

Tack för att du engagerar dej, uppskattas stort, det går ju åt rätt håll, och här har Stajon fått till det så mycket bättre

Maria
« Senast ändrad: 29.03.2010, 22:11:07 by Marruschkka »
https://soundcloud.com/tokstollan