Forum > Färdiga produktioner

Clemens- KANYA

<< < (3/8) > >>

Dividend:
Hehe,,, :D

Den där paden som inleder går inte av för hackor, annars håller jag med Asti lite. Det händer för lite, men beatet är snyggt och som bakgrund betraktat helproffsigt! Jag inväntar ev. sångmelodi eller t ex en mer elaborerad pianomelodi :)

SNyggt i vilket fall!

MaxB:
Gillar men det händer ännu inte så mycket. Kunde vara ett intro för nattradion, absolut!

Clemens:

--- Citat från: Eko skrivet 20.03.2010, 16:07:30 ---Kanya, faithful to the given word and shared feelings, you enjoy the greatest stability with another Kanya. In the Bee more than the turtle, your reserved sensuality may be awakened by a Makara and you will undertake some risks. från Wikipedia
Ja den var skön tror jag känner igen vad du menar fast jag vill ha det till en TV-serie hm..
Väntar nu på att Micke ska sjunga också fast den var kanske för positiv den här! I alla fall skön lyssning.

--- Slut citat ---

Ja du såg ju vilken låt jag menade..."Nattradion" var det absolut  :D tack! / :)

Clemens:

--- Citat från: asti skrivet 20.03.2010, 16:51:32 ---Fin mix och snygg ljudbild, men lite för händelsefattigt enligt min mening vad gäller melodi och harmonier.
Den lunkar taktfast på och sveper in mig i ett täcke av smekande klanger, men det
behövs nog sång för att det inte bara ska bli skön "bakgrundsmusik" för mig. KANYA säga så?  :)

--- Slut citat ---

Sveper du in dig i ett täcke ? :o Låt CPG lyssna..så får vi se vad han tycker!  /C

Clemens:

--- Citat från: Wernborg skrivet 20.03.2010, 16:59:35 ---Jag gillar detta mycket. Snyggt tema.
Det hade gärna fått vara mer bas i mixen. Bastrumman fjuttar lite obemärkt bara.

Gött!!

--- Slut citat ---

Ja... har som vanligt problem att hitta bra balans på basen/Bd..blir det inte för mycket så blir det för litet... :D

Tackar! /C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion