Forum > Demolåtar
Clav Inova - Underneath the tiles
Eddi:
--- Citat från: clavinova skrivet 19.03.2010, 22:46:17 ---Tack Dividend.
Projektet är nedlagt. Att lägga ett stort antal timmar och sedan förstå att det verkligen bara låter sk*t, är inget vidare för själen.
Får se vad jag kan hitta på istället.
--- Slut citat ---
Jag vill citera mig själv "Låten som sådan är det absolut inget fel på" och hör sen. Trixet är att få till det så att det inte låter midi (i alla fall på KR) det låter absolut inte "skit" låten är BRA annars skulle jag inte ha skrivit ett dugg - se det så istället. PLEASE!!!!!
Kör hårt.
Eko
clavinova:
--- Citat från: Eko skrivet 19.03.2010, 23:07:30 ---
--- Citat från: clavinova skrivet 19.03.2010, 22:46:17 ---Tack Dividend.
Projektet är nedlagt. Att lägga ett stort antal timmar och sedan förstå att det verkligen bara låter sk*t, är inget vidare för själen.
Får se vad jag kan hitta på istället.
--- Slut citat ---
Jag vill citera mig själv "Låten som sådan är det absolut inget fel på" och hör sen. Trixet är att få till det så att det inte låter midi (i alla fall på KR) det låter absolut inte "skit" låten är BRA annars skulle jag inte ha skrivit ett dugg - se det så istället. PLEASE!!!!!
Kör hårt.
Eko
--- Slut citat ---
Sorry Eko, riktigt dålig dag igår. Nu stod du dessvärre för den berömda droppen. Låten är som den är, jag är nöjd men visst är det midi. De bibliotek jag har är inte de allra bästa men det är vad jag har råd med.
flabb:
Fin stämning, jag tycker det låter bra, men för mig är det mer ett intro till något som borde dra igång vid 2 minuter, lite mer 'orkester'. Det blev lite mesigt med virveln där, hade passat mer med en drös orkesterpukor,
kanske virvelpartiet efter en dramatisk period, lite dynamik så sett.
Skulle vilja det 'hände' lite mer alltså, bra annars så på't igen.
Marruschkka:
Ja, det är vackert, fina ljud, den här virveln gör som det hela till en väntan på att nåt större, mer dramatiskt ska ske, t ex ett krigs-slag. Känns filmiskt detta. Det är klart att du inte tänkt dej orkestrering av verkliga instrument här-du är ju en electronica-kille ju? ;)
Jag gillar det här, men tror det skulle vinna på att byggas ut lite, göra nåt crescendo mot finalen.
Heja på! :D
/Marre
Dividend:
Håller med. Helt klart en bana att fortsätta på. På't igen :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida