Lyssnar. Tror ofta andra musiker hör samma saker (ungefär) som jag. Så är det inte, så kan skriva ned melodin vid tillfälle om du vill och skicka.
Använd om du känner för det 
Tack Dividend, självklart. Vore ju kalasbra!
Inte läst några inlägg så ursäkta om jag upprepar tidigare tyck. Som jag ser det så är det den där klockan som är huvudpersonen i den här låten och den blir lite enerverande. Ligger med bra till 40 sekunder sen tycker jag att du ska dra ner på sin aktivitet för att bara komma in i bland som en förstärkning av själva låten. Vid 2 minuter kommer ihåliga drums som jag gärna skulle höra mera basiga - om det nu går? I övrigt en fin komposition.
Tack Eko! Jag förstår vad du tänker med enerverande och jag är benägen att hålla med lite. Men jag tycker att ljudet är så otroligt spatiöst så jag kommer nog att behålla det, möjligtvis i en annan form, där kanterna är "avslipade". Trummorna är kraftiga EQade till den senaste versionen och jag är på G att hitta en lösning på det hela.
Jahaja, så kul att vi kan insprirera till annan musik! 
Tycker detta är bra. Kan tänka mig sång i olika varianter, men då med lite nedtonad övrig melodik med klockor och så.
Visst är det ljud från omnisphere i denna? tycker mig känna igen två stycken. Riktigt bra ljud.
Har inget direkt konstruktivt att komma med, kanske du skulle addera lite ouhmpf-kagge?
Lite vocals på detta så blir det skitbra!
Tack Emulator! Javisst är det Omnisphere och Kontakt och FM8 osv... I princip hela Komplete 6 + Kore + Omnisphere.
Ska testa lite nedtonad klocka på den första hälften, sedan vill jag nog brassa på när trummorna kommer in. Oumpfkagge är på G, ska bara hitta en bra en först.
Tack för alla bra tips hittills!
Finns det någon kille/man här på forumet som kan tänka sig att lägga sång på detta och samtidigt spåna fram en melodi, vore jag jätteglad.