Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Ingenman

<< < (2/5) > >>

asti:
En av era absolut bästa låtar - om inte den bästa!
Här är det skickliga framförandet dessutom kryddat med fantasi och lekfullhet!
Mycket bra!

ydderF:
Men jag blir ju mållös här... B)
Tack Asti, vad glad jag blir :D

ydderF:
Och tack, Morgonte!! Jag hoppas Åsa kikar inn snart. Hon var inte speciellt fortjust i den här låten, serru :P

Åsa:

--- Citat från: ydderF skrivet 09.03.2010, 18:09:13 ---Och tack, Morgonte!! Jag hoppas Åsa kikar inn snart. Hon var inte speciellt fortjust i den här låten, serru :P

--- Slut citat ---

Hahaha men va f..! Det har jag aldrig sagt  :lol: Jag slet som en tok med sången igår kväll och hann aldrig få den där energikicken, hann inte landa liksom. Och har fortfarande inte haft möjlighet att lyssna på mixen i mina bra lurar där hemma. Låten skiljer sig så mkt från dom andra låtarna så jag behövde nog bara lite inkubationstid  :D Har lyssnat på jobbet idag så fort jag haft möjlighet och låten växer för varje gång och nu har den tagit några rejäla skutt upp på min lista över gränslandsfavoritlåtar.

Lallandet som jag tyckte var på tok för långt tidigare känns bara helt rätt nu och jag vaggas in i nån skön stämning.. :)
TEXTEN!! Den är så gripande.. jag fick värk i hjärtat och tårar i ögonen första gångerna jag läste igenom den.

En annorlunda gränslandslåt som jag är stolt över, att få vara med och göra musik med dom här två med sina väl utvecklade sinnen för text, melodier och harmonier är så lyxigt och alldeles, alldeles underbart  ^_^

Vilka kommentarer låten fått hittills, wow säger jag bara  :wub:

Wernborg:
Ja oj. Här händer det grejer. Allt på en gång liksom.

Snygga ackordföljder a la My funny valentine. Standard men ändå unikt här.

Bra spelat och sjunget. Mycket bra text också.

Beatlesslutet funkar bra!

Gött jobbat!

Om jag ska komma med lite konstruktiv kritik så var det en del sura toner i solot. En del glidningar var så klart högst medvetna men ett par andra mindre lyckade.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion