Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Ingenman

<< < (3/5) > >>

Dividend:
Jajamensan.
Inget är mer glädjande och humörhöjande än lite pop och lyrik från det dystra landet mellan grannländerna.
Kan inte lägga nån tolkning i texten, är väl för seg och trött, eller så saknar jag den hjärnhalvan.

Blir på gott humör när lalalala-sången kommer in dock, och det är väl meningen? :)

Allvarligt, detta är bra. Åsa sjunger fint som vanligt, och lalala är jättebra - det kunde gott få hålla på hela låten.

Flerstämmig koluratur sång med Åsa och Freddy hade passat? :)

Laddar hem det här. Och får återkommer om jag komme på nåt mer galet att skriva....

ydderF:
Tack for lyssningar Wernborg och Dividend!

Du har rätt ang solot, Wernborg, jag hörde det när jag spelade inn.
Men det var nåt med helheten jag gillade med den solon.
Just at den inte låter planerat och "perfekt".
Så jag bestämde mig för att behålla alt med fel och skavanker :)

Tack för tyckandet ;)

Eddi:
En verklig Lisa för öron hjärna och själ denna efter det att man suttit med lurar och lagt hård trummor och heavy gitarr. Snyggt lirat snyggt sjunget och Stefan är så duktig på att texta - vems var idén med Lalala.... bra härligt slut.

Dividend:
Lalala är genialiskt.

MaxB:
Alla stämmor vid tiden 3:15 är inte underbart passande med varandra men personliga och levande.
Det är en mansröst lite till vänster om mitten som skulle kunna ta nån annan ton för mer harmoni.

Då jag i lyssningen kommer till Lalala håller jag med Dividend.
Hela jag spricker upp i ett leende. Solen skiner, bilarna i bilköerna skrattar, förarna ler mot varandra.
Om de bara visste varför.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion