Kontrollrummet

Mediacentret - sortera efter datum?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Neko

  • Beatmaker
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
  • Jag hatar myspace
    • Visa profil
Man kan sortera efter allt möjligt, men inte efter datum? Vore superbra om man kunde sortera den sidan efter den dag då låtarna lades upp. Visst går det att kolla under demon också, men det vore verkligen en prick över i:t att kunna sortera!  :wub:
Mixar och spelar in eget och andras material. Gör även gärna house-remixar.


Utloggad tsmalmbe

Mediacentret är en plugin till forumet, och därför kommer vi inte att kustomisera de mer än det nu är. Tyvärr. Men jag kan lägga in en önskan åt de som utvecklar mediacentret.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Neko

  • Beatmaker
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
  • Jag hatar myspace
    • Visa profil
Okej, det är lugnt. Det går ju att navigera sig fram där ändå. Men givetvis vore det guld värt om du hade tid att maila dem!
Mixar och spelar in eget och andras material. Gör även gärna house-remixar.


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Tycker mediacenter är en juste funktionalitet, men tyvärr kan jag inte använda den som jag vill. Skulle nämligen vilja lista alla nya låtar, så det gick smidigt att lyssna igenom demosarna. Alltså, möjlighet till sortering efter när de lades upp.
blargh


Utloggad tsmalmbe

Det kan ordnas, men för tillfället kan jag endast ordna det så att jag ersätter nån annan sorteringsmöjlighet, naturligast vore då att ersätta sorteringen enligt namn - men det är ju vår defaultsortering.

Det blir, men det blir senare. Försöker lösa det smidigt på nåt sätt.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad G.

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 29
    • Visa profil
Kapar tråden lite...


Tänkte just ställa en fråga om Media Center. Skulle vara skitnajs om man kunde filtrera och inte bara sortera efter namn. Typ ett litet sökfält där jag kan skriva "tsmalmbe" om jag bara vill se låtarna tsmalmbe laddat upp. Men då kanske det inte går.

Framförde i alla fall den här åsikten. Om du ändå ska passa vidare åsikter till utvecklaren kan du ju slänga med en rad om att en filterfunktion skulle sitta fint.  :)