Aha, en till som gör klassiskt, kul! Det börjar bli några på forumet nu!
Svårt att komma med några konkreta råd hur man skulle kunna fortsätta. Jag tycker du har gjort en bra början, men det borde komma ett parti som bryter av lite där denna slutar. Kanske mer instrument - slagverk? Pizz?
Stråkarna bär upp melodin fint, men jag tycker du skall omarbeta den lite. Det låter som om du har haft en sjungen melodi och utgått ifrån, försök göra den som legatostråkar skulle ha vävt fram den istället - i princip inte två lika toner efter varandra.
Fin dialog mellan sektionerna. Kanke blir lite mycket av kanon efter ett tag, lite mer unisona partier skulle nog jag vilja ha.
Tycker de långa tonerna blir väl stela ibland - försök svälla vissa, tona ner andra.
Mitten av låten (70s -) behöver mer intensitet. Det är svårt att få till, men jobba både med mer instrument och att öka styrkan. Låta valthorn komma in?
Fin nedtoning men så där snöpligt kan den väl inte sluta...?

Det hörs att du har jobbat med att blanda klanger och med att få tonerna jämna. Visst går det att slipa lite till, men jag tycker det låter ganska bra. Lite matt ljud generellt, men det kan vara pluggens karaktär i sig. Kan det vara Miroslav kanske?