Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Dreaming

<< < (3/11) > >>

Eddi:
Helt jäkla underbar låt detta !!
Ska det tillkomma text eller nåt? Inte för att det behövs alls...
Alla instrument låter bra nu.

MaxB:

--- Citat från: Eko skrivet 07.03.2010, 00:18:23 ---Helt jäkla underbar låt detta !!
Ska det tillkomma text eller nåt? Inte för att det behövs alls...
Alla instrument låter bra nu.

--- Slut citat ---

Ska nog inte vara text på den här.

clavinova:
Mycket bra video till en likaledes bra låt!

MaxB:

--- Citat från: clavinova skrivet 07.03.2010, 09:17:52 ---Mycket bra video till en likaledes bra låt!

--- Slut citat ---

Tack Clavinova!
Jag upplever att mixen blivit ganska bra men är fortfarande osäker på om basen är för hög, till exempel. Och så finns det ett hopp i låten som att datorn inte mäktade med att göra en master av resultatet.

...men videon alltså...
Jag konverterade filmerna från formatet de hade i digitalkameran och resultatet av den konverteringen ser helt ok ut då man ser filmerna fristående, innan importen till filmprogrammet.
Men i filmprogrammet blir filmerna ryckiga och exporten därifrån det samma.

Jag testade efteråt med en annan film från digitalkameran i filmprogrammet, utan att först konvertera den till mpg och den funkade bra. Så då återstår att ersätta alla filmsnuttar i filmprojektet med originalfilmerna och rendera på nytt. Kanske blir dagens uppdrag, efter att ha hackat is framför alla stalldörrar.

asti:
Fin uppbyggnad av intensiteten och bra instrumentering. Låten är avkopplande med fina harmonier.
Ibland upplever jag det lite "rörigt" och aningens otajt vid slutet av slingorna, när trummor, bas och ak.gitarr
lägger på lite "fills" inför nästa "vers".....kanske är för mycket reverb....är lite osäker där. Hur som helst ingen större grej!
Om du vill förstärka sista slingorna ytterligare kunde man tänka sig lite "entoniga" stråkar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion