Kontrollrummet

Avsluta medlemskap @ kontrollrummet?

gäst · 32 · 9032

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

KillwithSkill

  • Gäst
Hur funkar det att säga upp sitt medlemskap? Räcker det med att inte vara inloggad på ett tag eller måste man säga till nån admin? Det ger mig inte så mycket att hänga här nåt mer. Det var svinbra i början. Sen har det bara gått utför. Å säkert mycket mitt egna fel oxå, grinkuk som man är. Jag ser inget annat än demos och fåniga funktioner på den här sidan. 


Utloggad tsmalmbe

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=faq#faq_2

Synd att du tänker så. Ett minimimalistiskt forum, som inte utvecklas skulle också dö. Det är lättare att ha funktioner man kan låta bli att använda, än att inte ha dem.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad tsmalmbe

...och demona kommer som lovat att visas upp på ett annat sätt, genast då jag hinner lägga mig in i den saken.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad SYNTH

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 262
    • Visa profil
Synd att du vill hoppa KillwithSkill av från forumet bättre att ger det en chans istället, tar sin tid bygga upp ett bra fungerade forum. Jag tycker att är ett litet mysigt som formar sej sakta framåt hoppas att det kommer finnas kvar ,att vi blir fler medlemmar. :)



Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
JAmen  KillwithSkill !

Häng med nu åtmintåne så länge tills vi får kollat hur den nya uppställningen ser, ok? :)


h.  Johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

Ett bra tips är att låta bli att läsa forumet/forumen 1 vecka eller 2. Men jag förstår att saker och ting väcker känslor, och så länge ingen har utbytt ringar med KR så är det bara att välja hur man vill ha det.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Jag håller med,ta ett break - så kommer suget tillbaka. TSM fixar ju demo prylen så småningom.
karma kriget var ju inte så kul,det kan jag hålla med om.Men det är ju löst nu av vår förträfflige boss.Inget forum utan medlemmar,du fyller oxå en plats.För mig så är du lika viktig som nån av de andra,so hang in here mate..Things gonna get better..

Mvh
Micael


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Stanna och avvakta. Det finns ju egentligen ingen mening med att avsluta ett medlemskap på ett Internetforum... man kan lika gärna (eller rent av hellre) bara strunta i att surfa dit.


Utloggad Duden

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 122
    • Visa profil
Stanna och avvakta. Det finns ju egentligen ingen mening med att avsluta ett medlemskap på ett Internetforum... man kan lika gärna (eller rent av hellre) bara strunta i att surfa dit.

Men hallå? Då blir det ju inget draaaama? ;)


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Stanna och avvakta. Det finns ju egentligen ingen mening med att avsluta ett medlemskap på ett Internetforum... man kan lika gärna (eller rent av hellre) bara strunta i att surfa dit.

Men hallå? Då blir det ju inget draaaama? ;)

Tänkte inte på det.  :)


Utloggad Kenta K

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 356
    • Visa profil
Har faktiskt aldrig sätt någon "avslutat" sitt medlemskap på ett gratis forum förr?  :unsure:


Utloggad Linkowich

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 458
    • Visa profil
Stanna och avvakta. Det finns ju egentligen ingen mening med att avsluta ett medlemskap på ett Internetforum... man kan lika gärna (eller rent av hellre) bara strunta i att surfa dit.

Men hallå? Då blir det ju inget draaaama? ;)

 ^_^  ^_^


Utloggad valdez

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 265
    • Visa profil
Hur funkar det att säga upp sitt medlemskap? Räcker det med att inte vara inloggad på ett tag eller måste man säga till nån admin? Det ger mig inte så mycket att hänga här nåt mer. Det var svinbra i början. Sen har det bara gått utför. Å säkert mycket mitt egna fel oxå, grinkuk som man är. Jag ser inget annat än demos och fåniga funktioner på den här sidan. 


Ähhh vi är väl alla lite griniga till mans...och kvinns..haha..men det brukar ju gå över..så häng kvar vetja!


Utloggad Overkill

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 157
  • Jag är bäst.
    • Visa profil
Har faktiskt aldrig sätt någon "avslutat" sitt medlemskap på ett gratis forum förr?  :unsure:
Grahn och maxmaxmax på Studio? ;)
Maybe. Maybe not. Maybe fuck yourself.

http://www.myspace.com/janiceprix


Utloggad tbruce

  • Skostorlek: 45
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 354
  • Riktiga syntar har stängningsknapp.
    • Visa profil

Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Kill.... håller med många tidigare talare..: låt KR ligga lite på isen från din sida, och kom tillbaks om ett par veckor, så hinner massa roliga saker hända..  :)
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad user1234

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
Nä, det har med pauser är en halvkass idé, en halvmesyr, en halvhandling. Varken eller, liksom. Vad tar man paus ifrån? Sitt medlemsskap, icke. Ibland vill man klippa av tråden, inget konstigt med det. Låt killen få hoppa av om han vill ut. Borde väl gå att ordna? Föreslagsvis via PM.


Utloggad Kenta K

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 356
    • Visa profil
Jag tycker absolut inte en paus är en halvkass ide. Inte här. Inte på detta forum. Eftersom vi är så nystartade så går det upp och ner med roligt  och tråkigt. Loggar man på 15 gånger om dagen (som man kunde göra på studio forumet och det var lika intressant varje gång) så kan det bli ganska tråkigt här. eftersom vi inte är 2000000000 medlemmar. ÄN!  ;)

Så ha kvar ditt konto iaf. Herregud. Det skadar värken dig eller någon annan?


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Hur funkar det att säga upp sitt medlemskap? Räcker det med att inte vara inloggad på ett tag eller måste man säga till nån admin? Det ger mig inte så mycket att hänga här nåt mer. Det var svinbra i början. Sen har det bara gått utför. Å säkert mycket mitt egna fel oxå, grinkuk som man är. Jag ser inget annat än demos och fåniga funktioner på den här sidan. 
Lame excuse dude! :P
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad Overkill

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 157
  • Jag är bäst.
    • Visa profil
Vad passande det såg ut på framsidan när Overkill hade skrivit sista inlägget...

Avsluta medlemskap @ kontrollrummet? Overkill!
OverkillWithSkill, eh? :D
Maybe. Maybe not. Maybe fuck yourself.

http://www.myspace.com/janiceprix


KillwithSkill

  • Gäst


Äh, jag skiter i det här!

@ Admin. Ni kan slänga/kassta/dra åt helvete/mm. mitt konto.Tack för mig. Bra försök men det tilltalar mig inte ett skit längre att hänga här! Rullar vidare....


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Jou mannen!
Lycka till på färden, hoppas du hittar nåt som passar dig :)


h.  Johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Larsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 169
    • Visa profil
    • Larsson´s Musik
jag har inte vart så aktiv här på senaste..men vad är det som var så bra..som blitt så dåligt?
aja..antar att det är försent att få svar på det nu..hare så bra iallafall!!
http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=122284


Burnin Sven

  • Gäst


Äh, jag skiter i det här!

@ Admin. Ni kan slänga/kassta/dra åt helvete/mm. mitt konto.Tack för mig. Bra försök men det tilltalar mig inte ett skit längre att hänga här! Rullar vidare....

Det var ett jävla märkligt inlägg det bidde tydligen inte som han ville och då passar han på att säga att det inte lever upp till hans höga standard dumpar frustrationen i knät på oss lägger i ettan och drar. Undrar just vad det krävs för att tillfredsställa en sådan läckergom till cyberakrobat. En kurs i kommunikation och social kompetens kanske kunde vara på sin plats.
Göran


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens


Äh, jag skiter i det här!

@ Admin. Ni kan slänga/kassta/dra åt helvete/mm. mitt konto.Tack för mig. Bra försök men det tilltalar mig inte ett skit längre att hänga här! Rullar vidare....

Det var ett jävla märkligt inlägg det bidde tydligen inte som han ville och då passar han på att säga att det inte lever upp till hans höga standard dumpar frustrationen i knät på oss lägger i ettan och drar. Undrar just vad det krävs för att tillfredsställa en sådan läckergom till cyberakrobat. En kurs i kommunikation och social kompetens kanske kunde vara på sin plats.
Göran
right on göran!!  :lol:
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Claes

  • Obotlig optimist :)
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 319
  • Yoda
    • Visa profil
    • Holmerup Musik & Data
Egentligen finns det väl ingen anledning att begära att få sitt konto borttaget. Det är ännu lättare att helt enkelt sluta besöka forumet om galoscherna inte passar. Om det så småningom blir en rensning bland medlemmar som inte har loggat in på länge, så försvinner man i så fall i den rensningen...
MVH
Claes Holmerup
Privat: http://www.holmerup.com
Firmans webshop: https://webshop.holmerup.biz - även på Facebook
Testsiten: http://testing.holmerup.biz (gilla gärna Facebook-sidan)


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music
Jag tror nog att KWS har andra probs. Tror inte Kr har med hans sinnestämning att göra egentligen. / Mikke


Burnin Sven

  • Gäst
Ja håller nog med man behöver ju bara säga tjena jag drar vidare kanske tittar in nån gång. Så brukar jag göra när jag är lite låg och mitt bekräftelsebehov överstiger inputet jag får och som då förmodligen beror på att jag inte gett så mycket feedback själv hehe. Som man bäddar får man ligga  :D. Ha det bra ni gör ett gott jobb här, direkt från hjärtat från en gammal gnällspik.
Göran


DåligtGehör

  • Gäst
Nu kommer jag alltid att undra om det är KWS som är gäst och kollar läget  ;)


Utloggad berra_-

  • Lovande
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 385
  • My name is Manny Calavera!
    • Visa profil
Nu kommer jag alltid att undra om det är KWS som är gäst och kollar läget  ;)

 :lol:  :rolleyes:
Hälsa sa Hellsa


Utloggad DjViss

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
  • Dj Viss@Work
    • Visa profil
KWS måste ironiskt nog vara den mest ambitösa forumanvändaren någonsin.
Bra forum hänger man på, andra glömmer man bort å loggar inte in på.

Orka bry sig om man har 434 konton runt om i sajberspejs? Jag kanske borde ringa ICQ å be dom deleta mitt nummer..
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

myspace.com/djvissmusic


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
KWS måste ironiskt nog vara den mest ambitösa forumanvändaren någonsin.
Bra forum hänger man på, andra glömmer man bort å loggar inte in på.

Orka bry sig om man har 434 konton runt om i sajberspejs? Jag kanske borde ringa ICQ å be dom deleta mitt nummer..

Haha..jag med..har kvar mitt nr men kommer inte ihåg lösen. Skulle vara kul att dra igång det dock.