...några blöjbyten senare....
Mycket snyggt kråmat 
Jag är impad över dina bas-toner Jonnerstone..ingen lek..skitsnyggt blev det..skulle nästan vilja höra sången här (som helhet) lite starkare!
Ljudbilden är mycket behaglig, gitarren sitter som en smeck, men jag kan tycka att less is more på den här, om gitarren kommer in senare, typ runt 100 sek. blir effekten av den än mer dramatisk, och låten lyfter riktigt ordentligt. Det är ju nyanserna bara som det gäller nu, allt är f.ö fulländat 
Jättebra låt.
/Marre
Tack marre! Håller med om allt du säger tror jag, kanske skulle komma in med guran en aning senare!
Kan bara hålla med om att det är en riktigt rackarns rökare, denna låt! 
Kommer att ha svårt att hålla mig den dagen då skivan kommer, även om jag nog skipper det STORA releasepartajet... ;-)
Tack!! Det STORA releaskalaset skippar nog jag med

Jobbigt med fyra ton snittar on ingen som äter

kul att du gillar

Fin sång, speciellt överstämman! Men jag tycker sången generellt är lite för låg i mixen.
Snyggt arr och fin elgitarr. På något ställe lät den en smula konstigt, en för kort, avhuggen ton.
Bra låt!
Hm, lite lågt? det var étt bra tag sen jag lyssnade, får se över igen. skall mixa in sången i logic ihop med gutarrerna sen, så kanske det klistrar lite bättre och låter lite högre

Vet nog exakt vilken guitarrton du menar, skall ta upp med W =)
Jag kan bara hålla med hyllningskören. Det enda konstruktiva jag kan komma med här är att lägga till en distgura till som spelar kvintackord med kvinten i basen, blir iofs ett kvartackord då, men jaja du fattar nog
.... har iofs inte provat detta så det kanske inte passar men jag hör något sådant i huvudet.
Men myckat bra låt och underbar sång !
tack tack =) Möjligen kunde det fungera, speciellt ihop med en extra reffe? Å andra sidan gillar jag det avskalade, vi får se.
Tusen tack för input!
Spelade upp låten okommenterat för en kompis.
- Ah, är det Scorpions. 

:S vad gick fel?

Higher, Astray och Anvil. Mina tre favoriter för kvällen
Shit, riktigt kul att läsa vad du skriver mannen. TACK!
När jag hörde denna första gången tyckte jag
"Vackert som den
De mörka rullningarna som kommer mot slutet är magnefika
Håll den så här naken
Låter som något P Gabriel skulle kunna sjunga"
Nu blev det Mr Jonnerstone och det är inte sämre det
Jäkligt vackert - nästan andlöst
Det är bara att gratulera till ett litet mästerverk
När de mäktiga trummorna rullar in vid ca 127 skulle jag vilja ha upp sången
Ja egentligen på några ställen till
Tack cykeln! "litet mästerverk" är inget dåligt omdöme =)
"egentligen på några ställen till" kanske innebär att hela karongen skall höjas? och ännu lite mer under timpanimangeln?
Tack allihop för otroligt uppmuntrande och trevliga ord, samt även för de ideer och konstruktiva synpunkter som kommit fram, riktigt kul!