Forum > Demolåtar

Chrome feat. Jonnerstone: ANvil

<< < (4/14) > >>

Marruschkka:
Alltså..jag har lyssnat på en tidigare verre av denna fenomenala ballad..som träffade rätt i hjärtat..där det inte alls lät lika förkylt om dej..allt mycket närmare..varmare..så till denna verre är jag lite..  kluven..hmm. Säker på att den fått en ännu bättre respons.
Det är jättefint nu oxå, men alltför mycket effekter..(kompression, eq?) har pressat fram snuvan i centrum, lixom, och din fina sång låter för tunn. Hade velat höra dej göra en ännu bättre verre, men du gör ju som du vill :D

Kanonbra låt är det iaf :P

Ska följa denna.

Marre

Emulator:

--- Citat från: hogge skrivet 22.02.2010, 18:27:14 ---Skitsnyggt detta.. Verkligen...
Dock är sången alltför skakig (men Du låter också väldigt förkyld??).. Men med en lite mer tonsäker och klarare sång så kan det här bli hur jäkla grymt som helst..

--- Slut citat ---

thnx! Kommer en annan version sen ! (jag var väldigt förkyld)

--- Citat från: Marruschkka skrivet 22.02.2010, 18:46:48 ---Alltså..jag har lyssnat på en tidigare verre av denna fenomenala ballad..som träffade rätt i hjärtat..där det inte alls lät lika förkylt om dej..allt mycket närmare..varmare..så till denna verre är jag lite..  kluven..hmm. Säker på att den fått en ännu bättre respons.
Det är jättefint nu oxå, men alltför mycket effekter..(kompression, eq?) har pressat fram snuvan i centrum, lixom, och din fina sång låter för tunn. Hade velat höra dej göra en ännu bättre verre, men du gör ju som du vill :D

Kanonbra låt är det iaf :P

Ska följa denna.

Marre

--- Slut citat ---

Ah, du menar nog denna ?
[mp3=200,20,0,center]http://www.perfectbounce.se/anvil01.mp3[/mp3]

Som sagt så har ingen av versionerna det jag vill ha :lol: Lika jävla illa i halsen på bägge, men den senare testade jag litetelefonröst på :)

Kommer försöka mer, och få hjälp också :)  Problemet är att gärna vill få klart lite grejor, och om jag skall vänta på att jag får till hela sången bra så hinner jag gå i pension :D

tack marre! Vi får se vart den hamnar :)

Marruschkka:
*tänder ett ljus*...vilken känsla...i den här verre 1, som du just postade..det kan du inte ta ifrån mej, vad du än hittar på :P

Det blir säkert bra med en ton-ren sångare oxå..men feelingen..den är viktigast..när jag lyssnar iaf.
Tack för denna..så länge då :wub:

/Marre

Emulator:
:)

Emulator:
tackar ödmjukast marre :)

får se om det lyckas fås till något som kan låta bra sen då :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion