Smileys er et must når man hverken hører stemme eller ser ansikt på den man prater med. Ellers blir det vanskelig å unngå misforståelser, særlig om man er en sarkastisk kvervulant... er vel ille vanskelig nok som det er - MED smileys

De første dagene jeg var her inne trodde jeg demokvote betydde at man hadde en slags grense på hvor mye harddisk man kunne kjøre inn demoer på. Kanskje man kunne endre det til å bety det i stedenfor. Vi kan få f.eks. 100 MB hver så kan du holde rede på hvor mye du har igjen

Forresten litt enig med Asti nå vedr "radioklar". Jeg mente i utgangspunktet kanskje heller at man kunne ha en kategori i andre enden av spektret for "slask". Men det er muligens det som nå heter "halvferdig" da.

Uansett, jeg finner at jeg aldri ser på annet enn "siste nytt" lista på forsiden. Jeg legger faktisk sjelden merke til om det ligger under ferdig el. halvferdig det jeg hører på. Jeg legger (har jeg nå skjønt) ikke engang merke til om demoen er helt ny eller om den er et år gammel og ny-bumpet.

Og det er jo aldri fler demoer på forsiden enn at man stadig må inn å se om det har kommet noe nytt. Eller nye kommentarer.
-Robert