Forum > Färdiga produktioner

Gurano - Längtan

<< < (2/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: clavinova skrivet 18.02.2010, 12:07:17 ---Ansatsen var bra, men mina drömmar känns lite mindre kakofoniska.... Det är snygga ljud och bra spelat, bara lite för mycket av allt på en gång. Tycker att det skulle fungera bra som ett 30 sekunders crescendo men då vill jag ha något som är lite mer "drömskt" och svävande före.

--- Slut citat ---
hehe Du kan ju alltid se det som en mardröm ;)

Vi får se om jag lägger tid på denna för att utveckla den - gjorde den som hastigast igår natt

Tack för lyssning
Gurano

Gurano:
Hej igen
Jag råkade visst göra den längre!
Har lagt på lite nya guragrejor, elbas och flöjt

Tar gärna emot tips om allt från harmonier, ljud, mixning, nivåer till känslor, tankar och allmänt subjektiva funderingar kring musiken.

Ha de
Gurano

Eddi:
Lite mycket fiskmåsar kan jag tycka - det låter som om vi är på väg nånstans till ett crescendo men vi kommer inte fram riktigt.....
Urusel kommentar kanske...

Gurano:

--- Citat från: Eko skrivet 20.02.2010, 16:36:10 ---Lite mycket fiskmåsar kan jag tycka - det låter som om vi är på väg nånstans till ett crescendo men vi kommer inte fram riktigt.....
Urusel kommentar kanske...

--- Slut citat ---
Närå ingen usel kommentar - kan nog förstå vad du menar - fundera själv på att sänka skvalp å fåglar så att det bara kan förnimmas om man anstränger sig

Kan ju säga det att basen är tänkt att härma (lite) en båt med tennkulemotor - tänkte att det passar sjötemat ;)

Tack för komment
Gurano

Gurano:
Hej
Efter Ekos synpunkter om måsarna så sänkte jag ljudet på både fåglar och vatten (även om det finns kvar).
Jag rättade även till felspel på basen. Hoppas att ni orkar lyssna på denna igen, å ge lite tankar  :unsure:

Ha de
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion