Forum > Färdiga produktioner

Gurano - Längtan

<< < (3/5) > >>

EasyPeasy:
Det låter harmoniskt och bra. Tycker att bakgrundsljuden kan tona ut till att vara i stort sett ingenting så att själva låten får mer (läs: all) plats. Lite skrikiga toner på flöjten, och ibland gitarren, men annars bra. gör klart.

Gurano:

--- Citat från: EasyPeasy skrivet 21.02.2010, 00:14:40 ---Det låter harmoniskt och bra. Tycker att bakgrundsljuden kan tona ut till att vara i stort sett ingenting så att själva låten får mer (läs: all) plats. Lite skrikiga toner på flöjten, och ibland gitarren, men annars bra. gör klart.

--- Slut citat ---

Tack för synpunkterna!
Sänkte bakgrundsljuden ytterligare (de finns kvar för jag vill ha kopplingen till havet :) )
Jag har nu oxå lagt till en tennkulemotor (fiskebåt) i början och i slutet för att ytterligare betona skärgården.

Ha det
Gurano

Eddi:
Tennkulemotorn satte ju verkligen karaktäroch  måsarna tycker jag ligger lagom nu - ja riktigt njutfullt detta.

SYNTH:
Var en intressant låt jag gillar den hur som helst! :)

asti:
Kort låt, men det ryms ändå en hel del på 30 sekunder! Man kunde trott att den var bortåt två minuter lång! :)
Sköna gitarrer, men tycker att det borde vara ett mer markerat trumkomp. Mest pys och plong i bakgrunden.
Vore fräckt med en flerstämmig fågelkör och lite distad tennkulemotor! Havet behöver nog skäras under 120 Hz för att inte få med tång och så´nt..... :unsure:
Kul låt, riktigt tennkul!  :rolleyes: Utöka gärna med ett avsnitt mitt i med enbart hav, fåglar och tennkulemotor för att sedan "dra igång" igen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion