Jag känner igen ett visst läge här...Olofd har rätt i mycket och
jag personligen tar inte åt mig ett skvatt eftersom jag inte deltagit i 40+ pajaserierna på annat sätt än att ibland vara lite besserwisser gubb & faktamässigt i vissa trådar men det beror på min intolerans med annat pajaseri och okunnighet som råder ibland, det är mitt egna sätt att försöka höja ribban en aning...
Demotjosan skulle säkert locka mig mer om det nu inte var så som jag fastställt för länge sedan, en liten kompisklick där det ryggdunkas rent av amatörmässigt, detta är stiltje in absurdum!
Ni som reagerar negativt på Olofd's inlägg är löjliga rent ut sagt, han konkretiserar ju alltsammans på ett bra sätt tycker jag, sen att det är upp till var och en att bidra med ambitionshöjande insatser etc är ju givet eftersom detta forum i all sin trevlighet/kompisanda regeras av oss själva och våra dagliga doser av ris eller ros, blaj eller pro-nivåinlägg...
Jag säger dock som Claes sa igår, jag är alldeles för kritisk för att kunna vara schysst eller så pass diplomatisk som man BÖR vara här för att inte få en eldstorm av aggression ifrån kompisgänget eller av vissa känsliga individer som har svårt att läsa mellan raderna etc pga en kanske nödvändig och uppriktig kritik vilket alltså skulle tillföra en progressiv ton vilket är av godo!