0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
som porr, fast för själen
Jag tycker den ska flyttas till Radioklara
Rackarns snyggt detta!Dessutom är det bra.Bra ljud, bra mix, bra sång, bra gitarrVacker låt som håller för alla fem minuterHelgjutetTopp!
Här finns inget att tillägga. Allt är sagt.. Eller vänta! Att detta är 100% ren njutning - som porr, fast för själen - tror jag ingen sagt?
Citat från: Eko skrivet 17.02.2010, 22:39:05Jag tycker den ska flyttas till RadioklaraMTV-klar!
Skapligt fixat för att vara medelålders gubbar inblandade tycker jag . F
Citat från: hogge skrivet 17.02.2010, 17:10:35som porr, fast för själenTror du det er derfor noen synes at drøye 5 minutter er for litt for mye på en gang? -R
Det är såklart löjligt bra. Sången ligger bra, snyggt instrumenterat, och bra mix.Alla synpunkter jag har skulle bara vara i arr/ljudvals-trakterna, och är totalt menlösa här Alltid skitkul med snygg video med, ger ju helt klart något extra till allt. (no shit sherlock, det är ju extra )bugar och bockar. Citat från: Bengan_gbg skrivet 18.02.2010, 00:35:03Skapligt fixat för att vara medelålders gubbar inblandade tycker jag . FCitat från: robblar skrivet 17.02.2010, 17:17:16Citat från: hogge skrivet 17.02.2010, 17:10:35som porr, fast för själenTror du det er derfor noen synes at drøye 5 minutter er for litt for mye på en gang? -R
Snyggt med Robbans gura där också men det var bara i början va?
Citat från: Emulator skrivet 22.02.2010, 19:47:00Det är såklart löjligt bra. Sången ligger bra, snyggt instrumenterat, och bra mix.Alla synpunkter jag har skulle bara vara i arr/ljudvals-trakterna, och är totalt menlösa här Alltid skitkul med snygg video med, ger ju helt klart något extra till allt. (no shit sherlock, det är ju extra )bugar och bockar. Citat från: Bengan_gbg skrivet 18.02.2010, 00:35:03Skapligt fixat för att vara medelålders gubbar inblandade tycker jag . FCitat från: robblar skrivet 17.02.2010, 17:17:16Citat från: hogge skrivet 17.02.2010, 17:10:35som porr, fast för själenTror du det er derfor noen synes at drøye 5 minutter er for litt for mye på en gang? -R Tackar tackar.Ja jag e nöjd också och tyckte det blev bra. Gillar själv den här typen av lugn elektronisk musik som man kan drömma sig bort med och videon hjälpte ju verkligen till att förstärka den här drömmande känslan.Thanka you very muchu!!Citat från: Eko skrivet 22.02.2010, 20:05:27Snyggt med Robbans gura där också men det var bara i början va?Ja det tillför lite organisk känsla som känns gött!!Tror faktiskt att det är med på alla distgurapartier men kan inte svära på det. Clemens eller Robblar vet nog svaret på den gåtan Micke
Imponerande och snygg produktion. Ska jag anmärka på något så är det såfall att refrängen kan kännas en aningen otydlig, men jag reagerade bara på första ref, så det kan varit inbillning. Mycket bra jobb, helt klart!/Jon
Ville bara säga att min fru instämmer till 100% och hon är faan inte lätta att "pleasa"....EDIT: Vem är sångaren? Micke anges, men är det detsamma som Jonnestone eller??
Citat från: hogge skrivet 26.02.2010, 23:10:28Ville bara säga att min fru instämmer till 100% och hon är faan inte lätta att "pleasa"....EDIT: Vem är sångaren? Micke anges, men är det detsamma som Jonnestone eller??Micke=Jonnerstone och Jonnerstone=MickeDessa nicks Tack.. Och för att undvika framtida förvirring: Hogge = Hogge & Hogge = Hogge Tacka ska du ha för berömmet och hälsa frugan och tacka också Micke(jonnerstone)
Den här hade jag missat. Vilken pärla!!!Allt är jättebra.
Gillade denna mycket första gången jag lyssnade, och nu såhär efter en del tid runnit mellan lyssningarna så kan jag bara konstatera att jag hade utmärkt smak redan då.Grymt bra av alla inblandade! mer mer mer
Galtok
Väl proddad och genom arbetad.Allt låter bra trots att det inte riktigt är min musiksmak.Jag tycker att texten är jättebra och genomtänkt...mvh
Citat från: Eddi skrivet 05.05.2012, 17:11:26GaltokVet jag inte riktigt va det e.. men tar det som positivt!
En riktig höjdare!
Alltså dags för en rejäl BUMP av denna pärla som röstats fram som det bästa från KR 2008-2010. Jag hade glömt videon som Ynot gjort och ser även att Robban varit med på gura.STORT GRATTIS till BEST of KR 2008-2010