Forum > Färdiga produktioner

Clemens/Jonnerstone- My Secret Garden

<< < (9/15) > >>

Bengan_gbg:
Skapligt fixat för att vara medelålders gubbar inblandade tycker jag . Får inte ståpäls av videon även om det är habilt utfört. Instrument och sång inkl prodd lyfter jag ordentligt på för!

/b

Emulator:
Det är såklart löjligt bra. Sången ligger bra, snyggt instrumenterat, och bra mix.

Alla synpunkter jag har skulle bara vara i arr/ljudvals-trakterna, och är totalt menlösa här :)

Alltid skitkul med snygg video med, ger ju helt klart något extra till allt. (no shit sherlock, det är ju extra :lol: )

bugar och bockar.

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 18.02.2010, 00:35:03 ---Skapligt fixat för att vara medelålders gubbar inblandade tycker jag . F

--- Slut citat ---

:rolleyes:

--- Citat från: robblar skrivet 17.02.2010, 17:17:16 ---
--- Citat från: hogge skrivet 17.02.2010, 17:10:35 ---som porr, fast för själen

--- Slut citat ---

Tror du det er derfor noen synes at drøye 5 minutter er for litt for mye på en gang?   :rolleyes:
-R

--- Slut citat ---

:lol:

Eddi:
Snyggt med Robbans gura där också men det var bara i början va?

jonnerstone:

--- Citat från: Emulator skrivet 22.02.2010, 19:47:00 ---Det är såklart löjligt bra. Sången ligger bra, snyggt instrumenterat, och bra mix.

Alla synpunkter jag har skulle bara vara i arr/ljudvals-trakterna, och är totalt menlösa här :)

Alltid skitkul med snygg video med, ger ju helt klart något extra till allt. (no shit sherlock, det är ju extra :lol: )

bugar och bockar.

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 18.02.2010, 00:35:03 ---Skapligt fixat för att vara medelålders gubbar inblandade tycker jag . F

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Tror du det er derfor noen synes at drøye 5 minutter er for litt for mye på en gang?   :rolleyes:
-R

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Tackar tackar.

Ja jag e nöjd också och tyckte det blev bra.
Gillar själv den här typen av lugn elektronisk musik som man kan drömma sig bort med och videon hjälpte ju verkligen till att förstärka den här drömmande känslan.

Thanka you very muchu!!

--- Citat från: Eko skrivet 22.02.2010, 20:05:27 ---Snyggt med Robbans gura där också men det var bara i början va?

--- Slut citat ---

Ja det tillför lite organisk känsla som känns gött!!

Tror faktiskt att det är med på alla distgurapartier men kan inte svära på det. Clemens eller Robblar vet nog svaret på den gåtan  :D

Micke

Clemens:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 23.02.2010, 16:38:51 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 22.02.2010, 19:47:00 ---Det är såklart löjligt bra. Sången ligger bra, snyggt instrumenterat, och bra mix.

bugar och bockar.

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

-R

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Tackar tackar.

Ja jag e nöjd också och tyckte det blev bra.
Gillar själv den här typen av lugn elektronisk musik som man kan drömma sig bort med och videon hjälpte ju verkligen till att förstärka den här drömmande känslan.

Thanka you very muchu!!

--- Citat från: Eko skrivet 22.02.2010, 20:05:27 ---Snyggt med Robbans gura där också men det var bara i början va?

--- Slut citat ---

Ja det tillför lite organisk känsla som känns gött!!

Tror faktiskt att det är med på alla distgurapartier men kan inte svära på det. Clemens eller Robblar vet nog svaret på den gåtan  :D

Micke

--- Slut citat ---

Jodå den ligger med hela vägen, i ett "paket" med två andra... :) /C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion