Forum > Färdiga produktioner
Clemens/Jonnerstone- My Secret Garden
Yllet:
Imponerande och snygg produktion. Ska jag anmärka på något så är det såfall att refrängen kan kännas en aningen otydlig, men jag reagerade bara på första ref, så det kan varit inbillning. Mycket bra jobb, helt klart!
/Jon
jonnerstone:
--- Citat från: Yllet skrivet 24.02.2010, 17:43:20 ---Imponerande och snygg produktion. Ska jag anmärka på något så är det såfall att refrängen kan kännas en aningen otydlig, men jag reagerade bara på första ref, så det kan varit inbillning. Mycket bra jobb, helt klart!
/Jon
--- Slut citat ---
Skitkul att du gillar det :)
Om du skulle reagera på otydligheten igen så får du gärna berätta var i refrängen och vad det är som låter otydligt. Vet att det är mycket delaystudsar på sången i refrängen, men det är på vilje, för dom studsarna skapar harmonier gentemot slingan. Så om du hör nåt igen.....please let us know :D
Tackar ödmjukast
Micke
hogge:
Fy faaaan... Jag bara ryser.... Huvva....
Vilken jävla låt... Vilken sång... Oj oj... Det här tar faan musten ur mig.. Sånt här borde censureras. Det här är helt enkelt för bra för att få ligga här på forumet..
hogge:
Ville bara säga att min fru instämmer till 100% och hon är faan inte lätta att "pleasa"....
EDIT: Vem är sångaren? Micke anges, men är det detsamma som Jonnestone eller??
jonnerstone:
--- Citat från: hogge skrivet 26.02.2010, 23:10:28 ---Ville bara säga att min fru instämmer till 100% och hon är faan inte lätta att "pleasa"....
EDIT: Vem är sångaren? Micke anges, men är det detsamma som Jonnestone eller??
--- Slut citat ---
Micke=Jonnerstone och Jonnerstone=Micke
Dessa nicks :)
Tacka ska du ha för berömmet och hälsa frugan och tacka också :)
Micke(jonnerstone)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida