Forum > Färdiga produktioner

Clemens/Jonnerstone- My Secret Garden

<< < (7/15) > >>

Clemens:

--- Citat från: clavinova skrivet 13.02.2010, 21:53:46 ---Kan bara hålla med de föregående talarna, grymt, grymt snyggt samabete. Låten är kalas och lyfts till nya dimensioner tack vare en mycket innovativ video. Otroligt snyggt med texten som kommer in!

--- Slut citat ---

Tjena Clavinova!

Tack för vänliga ord! man kan ju undra hur många timmar som gått åt om man räknar ihop allas tid.. :unsure:
men kul som f-n :) Tack!/C

Clemens:

--- Citat från: Åsa skrivet 13.02.2010, 22:12:25 ---- helt underbart, musik, sång, mix, allt. Videon är verkligen bra den med!
Så fin känsla i låten, har inget mer att skriva, tappar orden faktiskt.

Tack för låten, ut i världen nu!

:wub:

--- Slut citat ---

Hej Åsa!
Ja det börjar nog bli dags att gå ut i världen igen, har tillbringat alldeles för mycket tid i studion..får nog börja med att städa å diska  :D Tack! /C

Clemens:

--- Citat från: robblar skrivet 16.02.2010, 02:08:07 ---Morsomt å få lov til å bidra bittelitt på dette mesterverk. (Kanskje høres det noe bedre ut med "riktig" gitar, kanskje ikke.) Jeg likte instrumentalversjonen veldig godt og ble derfor sittende å spille melodien litt ved siden av, sånn for moro skyld. Jeg greide etter en (god) stund å spille nesten hele førstestemmen, så jeg bestemte meg for å tejpe det og spørre C om han ville ha resultatet. Personlig synes jeg kanskje det bringer litt ekstra "liv" til midigitarene, men sannheten er at disse faktisk var utrolig bra i utgangspunktet, og melodilinjen er jo bare nydelig. Og sangen gjør låten helt komplett i mitt hode.
Som sagt, et aldri så lite mesterverk dette, Clemens.

"Snygg elgitar?"

He..he..ja Asti hade rätt, den var snygg! Jättetkul att du skickade över det du gjorde, blev helt klart mer levande! Jättetack!  :) /C

--- Slut citat ---

Clemens:

--- Citat från: MacTS skrivet 15.02.2010, 22:12:45 ---HEj,

Jättebra låt och framförande. Personligen tycker jag dock att den är lite för lång, men det är ju en smaksak

--- Slut citat ---

Halloj!

Tack!...ja fasen, har inte ens funderat på det :D har ju suttit med denna ett tag så man kanske tappar lite perspektiv..men kanske en smaksak  :unsure: Tack för lyssning! /C

cykeln:
Rackarns snyggt detta!
Dessutom är det bra.
Bra ljud, bra mix, bra sång, bra gitarr
Vacker låt som håller för alla fem minuter
Helgjutet
Topp!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion