Forum > Färdiga produktioner
Clemens/Jonnerstone- My Secret Garden
Clemens:
--- Citat från: zorrow skrivet 13.02.2010, 21:01:27 ---Klockrent var ordet! Rent proffessionellt gjort detta! Alla insatser toppen och härligt med en video till. Man blir sugen på att försöka...
--- Slut citat ---
Kul att du gillar!...Är ju galet kul med video..Ynot får väl fullt upp nu.. :D
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 13.02.2010, 21:37:20 ---Underbart! Alldeles mållös efter att ha sett det här på hela skärmen och lyssnat på ert underbara arbete. Det här var värt att vänta på!
Vem har gjort den lekfulla videon?
--- Slut citat ---
Tack MaxB! :) jo du har väl vid det här laget upptäckt att ynot har gjort videon..det blir lite extra med en video, helt klart.../C
jonnerstone:
Här har det kommit in en del kommentarer ser jag.
Väldigt roligt med alla positivia kommentarer :D :wub:
Ett väldigt roligt samarbete som utvecklades under resan.
Så många att svara på nu så jag låter Clemens tackord få tala för mig också den här gången, men det värmer verkligen och låten var ju som bekant redan en 10p som instrumental.
Måste bara kommentara dig C. Jag nojjade också en gång över att tonerna inte stämde inbördes i en oktav. Men det visade sig efter ett tag att det var omnisphere som ändrat skalan :lol: (så det var väl ingen noja då :))
Tack alla
Micke
MacTS:
HEj,
Jättebra låt och framförande. Personligen tycker jag dock att den är lite för lång, men det är ju en smaksak
robblar:
Morsomt å få lov til å bidra bittelitt på dette mesterverk. (Kanskje høres det noe bedre ut med "riktig" gitar, kanskje ikke.) Jeg likte instrumentalversjonen veldig godt og ble derfor sittende å spille melodien litt ved siden av, sånn for moro skyld. Jeg greide etter en (god) stund å spille nesten hele førstestemmen, så jeg bestemte meg for å tejpe det og spørre C om han ville ha resultatet. Personlig synes jeg kanskje det bringer litt ekstra "liv" til midigitarene, men sannheten er at disse faktisk var utrolig bra i utgangspunktet, og melodilinjen er jo bare nydelig. Og sangen gjør låten helt komplett i mitt hode.
Som sagt, et aldri så lite mesterverk dette, Clemens.
"Snygg elgitar?"
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida