Forum > Demolåtar
Dividend, Maria, Julianna McDuffie - The happiest hour (Friendship)
robblar:
Ikke det jeg hører på til vanlig, men jeg ble nå fanget inn og ble sittende å lytte et par ganger. Stemningsfullt. Synes sangen er veldig fin. Muligens et par engelske ord som høres litt uvant ut. (youth, inherit)
Uhm. Pass på beskrivningsfeltet nå når det er engelsktalende på forumet... :)
Dividend:
--- Citat från: robblar skrivet 08.02.2010, 21:37:08 ---Ikke det jeg hører på til vanlig, men jeg ble nå fanget inn og ble sittende å lytte et par ganger. Stemningsfullt. Synes sangen er veldig fin. Muligens et par engelske ord som høres litt uvant ut. (youth, inherit)
--- Slut citat ---
Kul. Jäpp där är några uttals fel, blir en ny insjungning av mittpartiet. Jag skall flytta Marre rätt i finalen, och ett par andra saker som förändrar stycket sista minuterna ;)
(+ reverbgrejen som nämnts och annat. Skall se till helgen.)
--- Citera ---Uhm. Pass på beskrivningsfeltet nå når det er engelsktalende på forumet... :)
--- Slut citat ---
Hehe, det skall ske.
Tack för lyssning(ar)!
SYNTH:
Vad härligt Per och Maria med era samarbeten! :)
Jag gillar detta visst känns det som en musikal, men vad en skön sådan
låt ni har fått till tillsammans. B)
Marruschkka:
--- Citat från: robblar skrivet 08.02.2010, 21:37:08 ---Ikke det jeg hører på til vanlig, men jeg ble nå fanget inn og ble sittende å lytte et par ganger. Stemningsfullt. Synes sangen er veldig fin. Muligens et par engelske ord som høres litt uvant ut. (youth, inherit)
Uhm. Pass på beskrivningsfeltet nå når det er engelsktalende på forumet... :)
--- Slut citat ---
Jodu..det finns :P ett fel till..puuh..."Thou"..ska inte uttalas "döu "...som jag trodde då (och sjungit hej-glatt i olika körer)..-utan..."thaao"..herreguud..man lär sej. Så det blir omtag här av andra versen..på´n igen bara, annars tack Robblar, kul att du uppskattar sången annars :D
--- Citat från: SYNTH skrivet 09.02.2010, 19:53:25 ---Vad härligt Per och Maria med era samarbeten! :)
Jag gillar detta visst känns det som en musikal, men vad en skön sådan
låt ni har fått till tillsammans. B)
--- Slut citat ---
Så roligt att du gillar...ja, detta samarbete är härligt som vanligt, men som sagt, inte är det klart än. Men så glad jag blir för era fina ord på vägen :rolleyes:
Tack, och här skall det bli komplett det hela-snart iaf -_- :)
/Marre
Dividend:
Tog denna en vända till och plötsligt växte den 4 minuter eller så. Det skall tillkomma ett sångparti när orkestern lugnar ner sig vid 7:20. Är det partiet innan (från efter Marre slutar sjunga) för långt? Jag gillar det starkt, ingen annan ?
Väntar på sångfiler från annan sångerska som tar över i nåt stämsång (troligen ordlös) i lugna partiet och som sen sjunger ensam i finalen..
Skall skriva sångmelodier i helgen eller nån kväll, blir jävligt bra!
Behöver råd så här långt..
Tack!
Per
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida