Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Ynot - Dig where you stand alias Back on track

<< < (3/10) > >>

Marruschkka:
Go with the Energy..go go go :P

Härligt!!

/Marre

Gurano:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 30.01.2010, 22:27:50 ---Go with the Energy..go go go :P
Härligt!!
/Marre

--- Slut citat ---
Tackar

Har glömt att säga...men det har ni ju redan räknat ut...att detta ska lyssnas på med full volym på allt ;)
G

EasyPeasy:
Jag tror trummorna skulle kunna spela en större roll istället för att ligga som en taktmaskin med bra ljud. Dom känns lite klena nu, men jag gillar det i "refrängen" :)
Annars är det ös. Ös på! :D

Gurano:

--- Citat från: EasyPeasy skrivet 31.01.2010, 00:42:02 ---Jag tror trummorna skulle kunna spela en större roll istället för att ligga som en taktmaskin med bra ljud. Dom känns lite klena nu, men jag gillar det i "refrängen" :)
Annars är det ös. Ös på! :D

--- Slut citat ---
Tack
Jo du har nog rätt i trummorna, får se om jag gör nåt rejält åt det framöver (höjde dock trummorna lite å sänkte orgeln lite präxis).
Men jag kan ju säga att jag högst har ägnat mixen 10 minuter i nuläget. Man ska nog snarare se det hela som ett utlopp för nåt .....  :lol:  B)

Ha det gott
Gurano

Gurano:
Nu har jag loopat lite å lagt till ett litet mellanspel - börjar kännas klart för min del  :huh:
Kanske att ni kan lyssna på denna utifall ni oxå blir förbannade nån gång - mig hjälpte det i alla fall  B)

Ha de
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion