Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Ynot - Dig where you stand alias Back on track
ynot:
fan bara vansinnig sång så är du hemma :)
Ynot
Gurano:
--- Citat från: ynot skrivet 31.01.2010, 22:34:52 ---fan bara vansinnig sång så är du hemma :)
Ynot
--- Slut citat ---
Tackar
Japp - å sång e ju på G ;)
Gurano
mixuz:
Det låter kanon.. Men jag saknar en sångstämma.. Paul McCartney kunde nog lagt på en bra melodi ovanpå -_-
freddy:
Bra ös!
Basen är fet, för fet t.o.m. Den käkar upp allt och alla. Jag skulle rekommendera att du sänker basen på basen :) Sen att du även flyttar tillbaks den i mixen. Jag förstår att du är ute efter något som låter mycket/fett. Men det blir lite motsatt effekt nu.
Trummorna försvinner. Försök höra baskaggen t.ex. Det är liksom inget annat som får plats med den här basen. Så trummorna låter väldigt tunna.
Sen låter det lite svajigt i tajtheten. Om du går vidare med denna så tycker jag du ska lira efter trummorna, ser att du lagt på trummorna efter basen? Vilket jag tycker man kan höra. Det sliter liksom. Om du lirar om bas och gitarr nu till trummorna, så kommer det bli mycket bättre som helhet.
Låten då, ja det känns väl som en helt okej bakgrund. Huruvida det blir en låt av detta beror nog på sången och sångmelodierna.
Gurano:
Mixuz: Tackar - får väl ta ett snack med McCartney :lol:
(sång e på väg)
freddy: tack för lyssning men jag e rätt nöjd med den som den är!
Ha de
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida