Forum > Färdiga produktioner
Hogge - I Wish
karl:
Nice especially sången...riktigt bra röst, kan ibland tröttna på harmonierna men lagom tills då räddar sången upp igen, kanske saknar ett utstickande melodiinstrument som täcker upp för harmisarna...only my opinion..../ karl
hogge:
Har varit borta från nätet ett tag så jag har missat en hel del här på KR. Bl.a. detta...
Tack som tusan Karl..
Jag hade tänkt börja med att gå igenom mixen på några av mina senaste låtar och justera vissa detaljer.. Men just nu har jag problem med Cubase och förlorade audiofiler, så vi får se hur det går med allt..
Men jag ska se över Dina förslag när det blir dags.. Tack igen!
zorrow:
Tycker att mixen funkar finfint! Bra catchy låt också! Sätter sig direkt! Fasen va du är produktiv! Hatten av :)
hogge:
--- Citat från: zorrow skrivet 14.02.2010, 23:39:01 ---Tycker att mixen funkar finfint! Bra catchy låt också! Sätter sig direkt! Fasen va du är produktiv! Hatten av :)
--- Slut citat ---
Ahh va kul... Tack som tusan!!
Jag hoppas jag förstår mer av det där mixeriet snart.. Just nu är den något av en chansning, men här gick det rätt bra!
Men jodå. Ibland har jag bra perioder då det ramlar ut en del idéer som funkar (och en massa som inte funkar).. Och ingen är gladare än jag när det händer för jag blir så bråkig & grinig om det går för långt tid emellan låtidéerna..
:wacko:
Clemens:
För att egentligen vara en "balladsnubbe" :D så är ju detta riktigt bra...snyggt lirat, bra refräng, gillar harmisarna där..bra sjunget är det oxo! :) /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida