Forum > Demolåtar

equality - Bedroom full of snow

<< < (2/8) > >>

asti:

--- Citat från: equality skrivet 24.01.2010, 18:22:34 ---asti: Tackar! R N tackar jag särskilt för. Think it's going to rain today är en sån där odödlig låt jag kan lyssna sönder totalt. Wire kanske är sur ja eller också är ackorden åt skogen här. Bra idéer om arr som absolut är värda att titta på.

--- Slut citat ---

....eller min tinnitus som jag glömt stämma?  :)

ynot:
gillar verkligen sången lite neil young i sina bästa stunder på vissa stavelser då mest känslan i rösten.
Skulle nog gilla en gura som komp bättre men det är jag det.
Me like i alla fall
Tony

morgonte:
Visst får det plats mer här. Lite syntarpeggio skulle kanske förstärka lekfullheten som jag tycker låten förmedlar. Basen kan ju alltid flyttas från pianot till en riktig eller syntbas. Och absolut: kör!
Tycker jag iaf. Gillar låten! :)

equality:

--- Citat från: asti skrivet 24.01.2010, 20:54:51 ---
--- Citat från: equality skrivet 24.01.2010, 18:22:34 ---asti: Tackar! R N tackar jag särskilt för. Think it's going to rain today är en sån där odödlig låt jag kan lyssna sönder totalt. Wire kanske är sur ja eller också är ackorden åt skogen här. Bra idéer om arr som absolut är värda att titta på.

--- Slut citat ---

....eller min tinnitus som jag glömt stämma?  :)

--- Slut citat ---

Trist med tinnitus. Hoppas det är under kontroll.

spacetrucker:
Först tänkte jag att "nä, dehär e inte min kopp te överhuvudtaget" men av nån anledning lät jag låten spela på och nån gång in på tredje gången så märkte jag att jag trampade takten sådär försiktigt i alla fall :unsure: :D
Lite mer nåt och lite omväxling skulle kanske nog inte skada som här redan påpekats. En stämma till på refrängen eller nåt. Nu är jag inte riktigt säker på var den sitter. Refrängen alltså :P.
Bra låt i alla fall. Kanske inte en skiva jag skulle rusa in på skivaffären och köpa som såden men med en trummis och en basist med ståbas....

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion