"My best friend's girl" - låter bekant på nåt sätt...
Gillar verkligen det här. Skitsnygg smådämpad elgura. Sjunger du bättre än nånsin? Voxen i versen ska ju fram i mixen sådär en 100 megabell! Får Police-vibbar men det här är bättre!
Men OJ EQ.. Har Du supit till på en onsdag??? 
Vilka superlativ.. Undrar varför jag älskar Dina kommentarer så...??

Tack snälla...
Nu är ju förvisso sånginsatsen en riktig slaskis, men om Du tycker detta låter bra så kan jag känna en viss förhoppning inför nästa (seriösa) tagningen..

Jag vet inte om "my best friend girl" existerar någon annanstans..(*) Det borde det ju rimligtvis göra, men jag tar inte längre något ansvar för texten.. Den delen sköter min fru numer.. Det mesta i alla fall..
Får jag nu också Freddy att sola & mixa allt, plus någon som spelar trummor & keyboard så blir det kanon.. Kan jag sen få någon som sjunger, ja då jäsingen...
När vi ändå är inne på kontaktannons.. Om det finns någon som kan skriva låtarna också så kan jag bara luta mig tillbaka, såhär på ålderns höst..

Men seriöst EQ - TACK!
Edit:"Jag vet inte om "my best friend girl" existerar någon annanstans.."(*) Lite skämmigt att komma på, FLERA DAGAR SENARE, att jag använde den texten på EQ:s låt.. Hehe
« Senast ändrad: 13.02.2010, 11:32:55 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez