Forum > Färdiga produktioner
Asti & ydderF - Jag vill veta vem du är (Ny version)
asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.03.2010, 12:26:16 ---Tydligen en bump eftersom det var ett tag sen nån skrev i tråden.
Trevlig liten historia. Klart man kan titta och fantisera, på väg till jobbet. Trevligt sätt du presenterar det på. Jag gillar detta lilla stycke mycket.
Är det Groove Agent du använder? Låter suveränt i den här låten, passar mycket bra.
--- Slut citat ---
Texten är fiktiv, det är inga egna upplevelser! :)
Men roligt att du gillar låten!
Trummorna är EZ Drummer Nashville.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
asti:
Freddy var snäll och la på banjo, mandolin och lapsteel, vilket jag tycker blev ett riktigt lyft för låten!
Är mixen Ok? Är det något annat som bör fixas...? Tacksam för synpunkter.
robblar:
Me like! :)
Ikke umulig at det noen steder blir litt for mange instrumenter i samme "område" kanskje. Men dette er bra. :wub:
Låten var bra før, nå er den bedre!
Nei, nå har jeg hørt en gang til, og når jeg ignorerer sangen, lukker øynene og konsentrerer maks om instrumentene så hører jeg at alt sitter perfekt. Det kolliderer bare inni hodet mitt når jeg ikke fokuserer nok på det. Hører noe nytt hele tiden om jeg lukker øynene,faktisk :)
Dette er vel bortimot radioklart, men nå har jo du blanda inn Norge også her, så det blir jo et himla byråkrati, antakeligvis ;)
-Robert
Clemens:
Gillar ju denna låt!..text å sång är riktigt bra!..kan kanske tycka att det blir lite för mycket instrument nu..stressar på lite kan jag tycka..allt är ju snyggt lirat..men lite för mycket..man hinner liksom inte andas..lapsteel:en (kan man säga så? :D ) sitter bra, men blir lite plottrigt med banjon..hur som kanske jag som är ovan..lyssnar ju inte så mycket på denna typ av musik...men förbaskat bra hantverk av samtliga inblandade :)
ydderF:
Låter fint, Asti.
Vet inte om du har lagt reverb på lapsteel'n, men den hörs lite "torr" ut..
En varm stereo reverb vil mjuka upp den.. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida