Forum > Färdiga produktioner
Asti & ydderF - Jag vill veta vem du är (Ny version)
Håkan Nilsson:
--- Citat från: asti skrivet 07.02.2010, 12:50:53 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 07.02.2010, 12:03:58 ---Väldigt fin låt, jag blev lite rörd i ögonvrån... Kan trumprogram låta så där snyggt? Vispar ger ju flera extra dimensioner. Hur har du gjort trummorna? Jag förstår mig tyvärr inte på datorer alls, jag spelar bara in sk riktiga ljud.
--- Slut citat ---
Blir glad att du tycker låten är fin, men ledsen att du blir rörd..... :( :huh:
Trummorna kommer från EZ Drummers Jazz-expansion!
"Riktiga ljud" är ju inte fy skam det heller! :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Ledsen för att jag blev rörd? Det är väl det man vill bli, i alla fall jag. Jag gillar två sorts låtar tror, såna med stenhårt ös, samt såna som är melankoliska, eller riktigt sorgliga. Älskar att sjunga "Blott en dag" tex
asti:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 07.02.2010, 13:49:33 ---
--- Citat från: asti skrivet 07.02.2010, 12:50:53 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 07.02.2010, 12:03:58 ---Väldigt fin låt, jag blev lite rörd i ögonvrån... Kan trumprogram låta så där snyggt? Vispar ger ju flera extra dimensioner. Hur har du gjort trummorna? Jag förstår mig tyvärr inte på datorer alls, jag spelar bara in sk riktiga ljud.
--- Slut citat ---
Blir glad att du tycker låten är fin, men ledsen att du blir rörd..... :( :huh:
Trummorna kommer från EZ Drummers Jazz-expansion!
"Riktiga ljud" är ju inte fy skam det heller! :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Ledsen för att jag blev rörd? Det är väl det man vill bli, i alla fall jag. Jag gillar två sorts låtar tror, såna med stenhårt ös, samt såna som är melankoliska, eller riktigt sorgliga. Älskar att sjunga "Blott en dag" tex
--- Slut citat ---
Nej, skojar lite. Det är naturligtvis underbart om man kan beröra någon med en låt, är väl till stor del anledningen till att man håller på med detta!
/Asti
Emulator:
Bra asti. INgen visa man skriver hem till familjen om, men helt ok. Snyggt producerad också.
Ett mellanspår på en skiva du släpper.
:)
asti:
--- Citat från: Emulator skrivet 07.02.2010, 15:05:30 ---Bra asti. INgen visa man skriver hem till familjen om, men helt ok. Snyggt producerad också.
Ett mellanspår på en skiva du släpper.
:)
--- Slut citat ---
Ja, jag tänker nog lägga den mellan spåren, där knastret brukar vara! :)
Kul att du tycker det är bra och att produktionen är lyckad! Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
MaxB:
Tydligen en bump eftersom det var ett tag sen nån skrev i tråden.
Trevlig liten historia. Klart man kan titta och fantisera, på väg till jobbet. Trevligt sätt du presenterar det på. Jag gillar detta lilla stycke mycket.
Är det Groove Agent du använder? Låter suveränt i den här låten, passar mycket bra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida