Forum > Demolåtar

emu: Larger v2

<< < (5/12) > >>

Emulator:
Ah, härligt :) Jobbar vidare här!

hogge:
Har lyssnat igen och jag tror verkligen detta kan bli riktigt - RIKTIGT - bra.. Du får jobba lite på texten bara  :P och sen kanske jag tycker att sången svajar lite för mycket, även om det samtidigt är klockrent på sina ställen..
Lite utfyllnad i detta och om Du sen håller samma tonläge som Du gör i de bra partierna så har Du en riktig kärleksballad här...

mahan:
Tjou EMU!
Fick du en ny reverb i julklapp månntro?
Tycker du ska lita mer på sången din, som e bra, och inte stöka till den med all världens pluggar, OK!
Jämförelser hit o dit betyder ju inget bara du själv tror på din sak, vet att du gör det!
Så bara att fortsätta, GRÖNT från Obbnäs!

(PS: sälj den hemska reverben, bjuder 20 spänn) :D

h.  johan

Emulator:

--- Citat från: hogge skrivet 24.01.2010, 02:01:27 ---Har lyssnat igen och jag tror verkligen detta kan bli riktigt - RIKTIGT - bra.. Du får jobba lite på texten bara  :P och sen kanske jag tycker att sången svajar lite för mycket, även om det samtidigt är klockrent på sina ställen..
Lite utfyllnad i detta och om Du sen håller samma tonläge som Du gör i de bra partierna så har Du en riktig kärleksballad här...

--- Slut citat ---

tack hogge, det sammanfattar väl egentligen vad jag själv tycker om sången :D  Kul att du gillar :) Tack!

--- Citat från: mahan skrivet 24.01.2010, 02:13:08 ---Tjou EMU!
Fick du en ny reverb i julklapp månntro?
Tycker du ska lita mer på sången din, som e bra, och inte stöka till den med all världens pluggar, OK!
Jämförelser hit o dit betyder ju inget bara du själv tror på din sak, vet att du gör det!
Så bara att fortsätta, GRÖNT från Obbnäs!

(PS: sälj den hemska reverben, bjuder 20 spänn) :D

h.  johan

--- Slut citat ---

Haha, ja, i princip så :D Jag har inte använt reverb på jag vet inte hur länge, men sen jag upptäckt space designer i loic har det blivit en del :D

Tyvärr kan jag inte sälja det till dig, för det är ju inbyggt :lol: men jag kan välja annan setting som inte är lika :D

Tack för grönt ljus!

equality:
Låter bra tycker jag ochkan bli hur bra som helst. Spännande melodier som jag inte placera "tidigare hörda-facket".  :D
Känner igen den där hemska gnagande känslan...
Finns ju en sökmotor nu där man kan spela enkla melodier i midi och programmet ger förslag på kända sådana:
http://www.melodycatcher.com/

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion