Forum > Demolåtar

Freddy ft. YNOT - Scars

<< < (12/12)

freddy:

--- Citat från: Dividend skrivet 11.03.2010, 15:18:03 ---Jösses vad jag tog i, i förra kommentaren. OCh det jobbas på med produktionen ja..

Återkom till denna, lyssnade och kan konstatera det som jag sa tidigare. SAmma känsla infinner sig, även om jag skulle ha valt andra ord idag.

Grymt!

--- Slut citat ---

Ja, det var väldigt snälla kommentarer sist. Vilket nog gjorde oss båda glada, du får inte dra tillbaka dom nu ;)

Tack Divi, vi jobbar på lite till med denna.

kpinnen:
Riktigt skön låt denna, sköna riff där man får hålla tungan rätt i munnen för att spela dom. Sånt gillas !

Detta skulle jag inte ha något emot att betala för kan jag säga !

Overall så låter det skit bra, det ända jag reagarade på var vid 240 där du byter gitarrljud som skiljer sig så mycket att det låter komma från ett annat årtionde, ljudet i sig är gott men tyckte inte riktigt att det funkade. Med reservation att jag sitter inte hemma och lyssnar genom ett par kassa lurar som jag hittade här.

/kpinnen

flabb:
Har inte läste hela tråden men det låter riktigt bra,
namedroppar lite som Wernis:

Toni Iommi
Metallica
Soundgarden

Det enda jag inte diggade fullt ut var att i bryggan vid 240 så kom det in ett annat guraljud.

Snygg film också, KR-folk köar väl till ynot för att han skall filmlägga deeras låtar nu? :)

freddy:

--- Citat från: kpinnen skrivet 13.03.2010, 14:35:48 ---Riktigt skön låt denna, sköna riff där man får hålla tungan rätt i munnen för att spela dom. Sånt gillas !

Detta skulle jag inte ha något emot att betala för kan jag säga !

Overall så låter det skit bra, det ända jag reagarade på var vid 240 där du byter gitarrljud som skiljer sig så mycket att det låter komma från ett annat årtionde, ljudet i sig är gott men tyckte inte riktigt att det funkade. Med reservation att jag sitter inte hemma och lyssnar genom ett par kassa lurar som jag hittade här.

/kpinnen

--- Slut citat ---

Tackar Kpinnen, betala ska du nog slippa :) Men det blir nog flera låtar inom samma genre, som kommer läggas upp för nedladdning, gratis så klart :)

Gitarrljudet är sololjudet, vilket kanske inte gjorde sig så bra som bärande där. Jag håller med!

Tack för bra feedback.

--- Citat från: flabb skrivet 14.03.2010, 12:39:12 ---Har inte läste hela tråden men det låter riktigt bra,
namedroppar lite som Wernis:

Toni Iommi
Metallica
Soundgarden

Det enda jag inte diggade fullt ut var att i bryggan vid 240 så kom det in ett annat guraljud.

Snygg film också, KR-folk köar väl till ynot för att han skall filmlägga deeras låtar nu? :)

--- Slut citat ---

Tackar flabbster, guraljudet ska jag fixa! Inga dåliga nejmdropps heller, hehe.

ynot går av helt egen maskin på filmfronten :) men det är ju bara skoj att få lite bilder till sin låt!

flabb:
Jag läste faktiskt inte vad kpinnen skrivit, kul att vi reagerade på samma sak :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion