Hellu igen!
Kul att det inte bara är hat du känner för det

Är du bra pianist? Jag var "hyfsad" för länge sedan, nu tar jag mig bara fram.
lite hamrigt dock men skit idet, är det oxo kört utan klaviatur?
Försökte köra med Random Velocity, men min plugg är så dålig så den fattade inte...
Har ju billiga EWQL (silver) också och där ingår något piano eller två, men de blev ganska dissade av en jazzpianist jag känner...
Och ja, jag har ingen klaviatur med mig till kina. Kör skaletracker om jag får ont om idéer, annars hamrar jag väldigt mycket snabbare än det tar att få det "rätt" med keyboard. Iofs övningsfråga. Som snabbast kan jag, om jag har inspiration, sätta noter i 0.5minuter musik/1 minuters arbete.

Oftast snabbare om jag använder klipp och klistra förstås..
lite spanska vibbar från några toner. känns bitvis lite onprovocerat stressat...mm....missförstå mig rätt.
Andra delar, framförallt mot slutet känns mycket lovande. Låter mer som taffelmusik 8heter det så)
stressen märker jag också av där ja. Jag har helt enkelt tagit bort det mesta av stressmomenten i den nya versionen.
Vet inte vad det heter

Vad tänker du på för kompositörer??

Om du vill börja snegla på pianomusik kan jag rekommendera Gymnopedies, och det mesta av chopin
Gymnopedies är ju rätt bra om man vill öva ja, sägs det, långsammare än Chopin som är lite svårare? Har jag rätt?

Lyssnat mycket på dem har jag gjort. Fasen om jag inte har noterna till nåt av chopin med mig, skall leta. Hehe, får träna klaviatur i skaletracker med 8-bitars piano-sampling