Forum > Färdiga produktioner
djonas - un jour de fête en Inde
djonas:
--- Citat från: Eko skrivet 05.03.2009, 00:33:40 ---Bumparnas bump
Detta är ju så infernaliskt bra så man tappar andan totalt.
Eko
--- Slut citat ---
Oj att denna gamla dängan dyker upp igen. :D
Tack Eko för Bumpen. :)
Roligt att du gillar den!
Mvh / djonas
djonas:
--- Citat från: fjzingo skrivet 05.03.2009, 11:26:20 ---Cool musik och en härligt fet ljudbild fast allt hörs, gillar verkligen tablas...
/Fredrik
--- Slut citat ---
Tack Fredrik för lyssning!
Yepp tablas rules. :D
// djonas
djonas:
--- Citat från: asti skrivet 06.03.2009, 21:30:09 ---Helt suveränt! Bland det absolut bästa jag hört på KR! :wub: Jag lämnar nog tillbaks min Fender Stratocaster på måndag!
Fantastiskt bra producerat, inspelat och arrangerat rätt igenom! Tror aldrig 8 minuter gått så fort!
Helt i klass med Schaffer och company! Kul blandning med tablas, stråkar m.m! Bara att kapitulera!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack så mkt Asti!
Roligt att det diggas! :D
Tiden går fort när man har roligt. ;)
// djonas
djonas:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.03.2009, 12:21:26 ---Ja, du har ett härligt sound och en härlig låt här och det är excellent skapat och framfört.
Det får mig att tänka på Peter Lindahl i västra Stockholm och hans "In the Labyrinth".
Han är inte exkvilibrist på samma sätt som du men definitivt en stor och känslig multiinstrumentalist.
http://www.myspace.com/inthelabyrinth1
--- Slut citat ---
Tack MaxB för lyssning. =)
Tack för länken, ska genast kolla upp!
Mvh / djonas
--- Citat från: freddy skrivet 07.03.2009, 12:29:24 ---Vet inte om jag kommenterat/hört denna förr. Men det är en ball låt som gillas. Dina instrumentala låtar är bra mycket roligare än dina senaste tycker jag. Blir det inget mer inom denna stil framöver?
Rocka på!
--- Slut citat ---
Tack freddy!
Det kommer absolut mera av det här stuket. Håller på med 4 låtar parallellt just nu. :D
Mvh / djonas
--- Citat från: Memphis skrivet 07.03.2009, 15:38:43 ---Jäklar.. :lol: Vet inte heller om jag kommenterat eller ens hört just denna förr. Gammal låt med what the hell.
Instämmer med Killwithskill: -Vidrigt! :D Snorigt bra komponerat, arrangerat, programerat och spelat. Ger mig mycket känslor och vibbar av Liquid Tension. Som jag vet att du också är ett fan av. ^_^ Tablasen som kommer igång suppersnabbt.. undrar om någon skulle kunna spela så snabbt.. skulle ju ta eld på trumskinnet för bövelen! :lol: Närå, det var snyggt. Riktigt härlig låt Jonas. Jag dyrkar avancerad progg.. och lite curry skadar inte. ;) Ha det fint!
/Memphis
--- Slut citat ---
Haha tack Memphis!
Man kan absolut spela så snabbt på tablas, tro mig. Kolla runt på you tube så hittar du. ;)
Mvh / djonas
--- Citat från: cykeln skrivet 07.03.2009, 18:51:03 ---Jamen då så kan man lägga ner sin lilla hobbyverksamhet då ...
Annars är det väl mest ord som
Formidabel
Fantasirik
Fantastisk
Förödande (för självförtroendet)
Formrik
Fullfjädrad
Fan
--- Slut citat ---
:lol: haha tack cykeln!
Mvh / djonas
Edit: btw sorry for tha bump men jag har varit pretty busy med annat ett bra tag nu
Eddi:
Jag har varit beredd med en bump på denna under de senaste månaderna då den har närmat sig 1.000 lyssningar - huxflux så hade den passerat 1000 sträcket med råge senaste månaden eller så
GRATTIS Jonas det är en infernalisk bra låt
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida