Forum > Demolåtar
TEMU : Fear No Evil (ny version 070522)
Larsson:
jag tycker det låter toppen,hos mig låter bas biten förträffligt
fast jag har åxo världens sämsta lyssning åandrasidan!!
jag saknar en gitarr som skriker av rundgång någonstans runt 5 min!!
men snyggt jobbat!! :)
SYNTH:
Ruggig bas känns i magen, ställer krav på högtalare så ett men där, inte alls tokig låt annars!
ynot:
sync fel vid 2.00 mellan sång o musik skall fixas ... tackar för feed med det uppdaterade blir nicare ändå ;)
Arete:
Börjar rätt fint. Sången känns helt rätt när den kommer in först... men desto längre jag hör desto konstigare känns mixen. Rösten ligger liksom framför/utanför hela mixen, och känns mer och mer osynkad med musiken desto längre det går. Verkligen MUSIK | RÖST istället för att delarna i mixen jobbar med varandra. Allt känns som väldigt stereo utom rösten.
Mot slutet tycker jag också sången känns rätt ansträngd (överdriven kanske är ett bättre ord), mer krystat än intressant.
Men förutom sången i slutet och den lite mysko mixen känns det som en rätt skön låt :-)
Emulator:
Kul att själva...stommen funkar :)
historien är lite brokig på denna...ynot skickade en gitarrfil, insjungen utan tempo och klick etc. sen tog vi reda opå att det är 62.35 (eller va det nu va... .35 iallafall)
Jag byggde sen komp ovh knappade av misstag in 62.035 ....tror det gör grejjen, för sen fick jag sitta o klippa och flytta meningar och så.
Sångfilen skickas till ynot för fix :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida