Kaotiskt eller inte, danhär gillar jag, obildad som jag är 
Lite Vangelis över det hela och med detta säger jag nu INTE plagiat, nädå. Mera så att "konsistensen" i denna påminner om Vangelis musik. Knappast många som frågar honom att "varför gjorde du si eller så i den och den låten".
Det enda som lite (pytte lite) störde mig var distgitarren där runt 460 på KR-spelaren. Den hoppde lite mot ögonen. Om jag fick bestämma skulle du sänka på volymen där en liten gnutta... men de e ju din låt så du gör som du vill 
Mera mera och ännu mera sånt här tack 
Space
Vangelis gillar jag en hel del, men han har lite svårt med att nå upp till gamla höjder tycker jag, kanske beror på att han gjorde "hits" förr som gick på radion så man hörde honom då och då. Jarre också, han är ju värdelös senaste 15-20 åren.
Ja gitarren är åt helvete, men jag lade upp alla idéer med korta avsnitt som skall klippas bort innan gitarr läggs.
Jag har de här låtarna som "övning i redligt tänkande"

För min "andra inriktning" urartar ju tydligne ibland så att ingen fattar nåt, haha. Och det är ju lite trist, när jag själv gillar.
Eller, vem fan bryr sig.

Förstås kul om folk gillar!
Att du tyckte det funkar är en klar indikator på att det inte urartat (än) i alla fall
Nämen, det är ju samarbeten de här låtarna, så man måste ju göra nåt som dom förstår sig på

Inga konstiga infall här.
Det andra är bara privat tidsfördriv. Typ.